На жаль, про будівництво паркінгів, організацію нових паркомісць та ліквідацію пішохідних зон, що значно ускладнюють рух містом, мова не йде. Ініціативи про переобладнання столичних недобудов в паркінги також поки що не звучать.
Читайте також: Включаємо фари вдень вже сьогодні: як не забувати це зробити
Натомість чиновники вважають за потрібне змусити водіїв платити за паркування (чим більше, там краще) і ввести максимальні штрафи для тих, хто платити відмовляється.
"Щоб навести лад з паркуванням в Україні, потрібно вивчати досвід європейських країн. Наприклад, тих, які також були в складі СРСР – Латвії", – вважає заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури, начальник управління (інспекції) з паркування Дмитро Рахматуллін.
"В Європі також трапляються люди, які не хочуть платити за порушення чи стоянку на платних парковках. Але інспектори з паркування мають чіткі інструкції, що робити в певних ситуаціях. З ними не можна "порішати" чи домовитись, адже за контролерами є постійний контроль", –пише Дмитро Рахматуллін на своїй сторінці у FB.
"Окрім того, в Ризі поступово витісняються автомобілі з центру, підвищуючи плату за стоянку в центр. Влада хоче пересадити громадян на велосипеди, і це їй вдається. Іноземний досвід вкотре доводить, що найкращий і цивілізований метод боротьби з автохамами, які нехтують правилами парковки, – це не розбите лобове скло, а штрафи", вважає пан Рахматуллін.
"У Києві проблема з паркуванням досить давня і вирішити її за кілька місяців, на жаль, не вдасться. Але я переконаний, що ефективна діяльність інспекторів з паркування, а також свідома відповідальність кожного водія уже найближчим часом значно покращать ситуацію з паркуванням у столиці", – впевнений столичний чиновник.
Також цікаво: Чи можна уникнути "заочного" штрафу за неправильну парковку: лайфхак