Hyundai зробив комерційний EV для Кореї, але з прицілом на Європу

15:41, 26 вересня, четвер

В Кореї розпочато випуск першої невеликої електричної вантажівки Hyundai Chassis Cab: акумуляторна комерційна машина на внутрішньому ринку продаватиметься за ціною від 42 000 доларів.

Практично одночасно з вантажівкою Chassis Cab EV на ринок вийшла Special High-Top, що завершує модельний ряд Hyundai ST1. Для виробника це практично вилилося в продуктову лінійку.

Читайте також Hyundai заряджатиме електромобілі під час руху дорогами

Після презентації першого комерційного електричного фургона ST1 у квітні минулого року, пише electrek.co, до модельного ряду приєдналися дві нові моделі. Вже на початку 2024-го Hyundai випустив у Кореї для логістики ST1 Cargo та Cargo Refrigerated для доставлення.

Електрична робоча вантажівка Hyundai ST1 Chassis Cab. Фото: Hyundai

За словами розробників, ST1 не що інше, як "бізнес-платформа з різними можливостями розширення". Саме тому нова ST1 Chassis Cab з відкритою платформою передбачає масу усіляких надбудов для різноманітної кількості бізнес-використань.

Читайте також Шпигуни помітили оновлений Hyundai Ioniq 6

До речі, саме це спонукало європейського виробника Iveco Group запозичити у Hyundai Motor Company розробку такої кабіни для своєї серії машин eMoovy в середньому сегменті від 2,5 до 3,5 тонни. І не пожалкували.

Італійці ж взялися за випуск техніки з нульовим рівнем викидів для міських перевезень, у т.ч. для доставлення від дверей до дверей.

Італійська eMoovy поєднує платформу Hyundai на шасі з кабіною та силовою електричною системою з вантажним модулем Iveco. Фото: Hyundai

Співробітництво передбачається плідне: Hyundai Motor Company виступатиме на європейських ринках у партнерстві з Iveco Group. Революційний електромобіль буде продаватися в Європі під маркою IVECO під назвою eMoovy.

Читайте також Оголошено вартість Hyundai Tucson 2025

Випущений для корейського ринку Chassis Cab для роботи в міській зоні має чудові габарити: довжина сягає 5465 мм, ширина - 2015 мм, висота - 2005 мм.

У поєднанні з привабливим потенціалом батареї, що має місткість 76,1 кВт-год, такий автомобіль долатиме 327 км на одному заряді. Обидві згадані моделі завдяки укомплектованій швидкій зарядці набирають потенціал від 10% до 80% приблизно за 20 хвилин.

Інтер'єр Hyundai ST1 простий і навіть скромний, але ергономіка й комфорт тут на висоті. Фото: Hyundai

Своїх акумуляторних новачків Hyundai оснастила хмарною навігацією для відображення інформації в режимі реального часу, що сповіщають про найближчі станції зарядки електромобілів. Система також відображатиме при цьому рівень заряду акумулятора та можливу відстань до зарядного пристрою.

Читайте також Що відомо про Hyundai I30 2025 року

Дочірня компанія Hyundai під брендом Kia також запускає свої перші електричні комерційні автомобілі (див. відео нижче) з квадратною конфігурацією дизайну, про що редакція Авто24 писала. Перший PV5, який має вийти наступного року, був нещодавно помічений на дорогах загального користування.