ФОТО: Kia|
Європейська прем'єра фургона PV5
Заява напередодні виходу на європейський ринок у 2025 році стала досить несподіваною, оскільки в класичному сегменті LCV все давно поділено. А от серед електричних фургонів місце на ринку ще є.
Kia для цього використає нову акумуляторну електричну платформу Beyond Vehicle (PBV). Плани щодо ряду електричних фургонів і легких вантажівок, призначених для великих і малих підприємств й справді амбітні.
Читайте також Kia тестує лінійку комерційних електрофургонів
Південнокорейський виробник до цього готувався довго і багато чого встиг досягти. Новизни та цікавих рішень вистачає. Скажімо, в дизайні фургони Kia помітно виділяються відносно короткими звисами, низько розташованими підвіконнями, де багато простору для голови. Такі машини націлені на ринок готельних трансферів, в якому попит завжди великий.
Фото: Kia
"Щоб підірвати ринок LCV, потрібен комплексний підхід, щоб максимізувати переваги спеціальної платформи для широкого кола клієнтів. Хоча цей підхід не є першим для електричних легкових автомобілів, ми точно вперше бачимо його для легких комерційних автомобілів", – наголошує президент Kia в Європі Марк Гедріх.
Kia зробила ставку на прогресивний дизайн екстер’єру, серед інших якостей, щоб не тільки виділитися серед своїх конкурентів, але й мати кращі результати від моделей ICE, які вже давно присутні на ринку.
Читайте також Викрадення Hyundai та Kia стають менш масовими
Корейські розробники обіцяють швидку зарядку за 30 хвилин від 10% до 80% ємності, адже мова йде про пасажирські фургони, а не мінівени. І це вже пряма конкуренція з моделями Ford E-Transit та, ймовірно, з VW ID. Buzz.
Фото: Kia
Втім, своїх амбіцій Kia не приховує, просуваючи сегмент легких комерційних автомобілів (LCV) цікавим асортиментом моделей та привабливими стимулами. Погодьтеся, смаколик у вигляді гарантії 7 років/150 000 км буде фактором доволі переконливим.