Майже три роки без неповних двох місяців чекав виходу на маршрут один з чотирьох подарованих Києву двопалубних автобусів: у нинішні вихідні цей лайнер працюватиме на маршруті № 57.
У майже зникле жовтолисте вбрання столичних вулиць між станцією метро "Академмістечко" та зупинкою "Авторинок Чапаєвка" гармонійно впишеться яскраво-жовтий автобус MAN A39. Як пише на своїй ФБ-сторінці "Київпастранс", двоповерховий автобус курсуватиме у вихідні з 9:43 до 18:53.
Зображений на фото автобус отримав державну реєстрацію у столичному Сервісному центрі на вулиці Мрії, 19 ще 20 січня 2023 року, але до роботи приступить тільки зараз. Він один з чотирьох пасажирських машин, подарованих Києву Берліном. Якщо точніше, то транспортною компанією Berliner Verkehrsbetriebe (BVG).
Читайте також Берлінський двоповерховий автобус ходитиме київськими вулицями
Тоді (5 грудня 2022 року) у транспортному пакеті BVG прийшли два подарунки. Найбільша транспортна компанія Німеччини у першому випадку передала всі залишки трансмісії та запасних частин для трамваїв Tatra KT4D, які були зняті з експлуатації, для компанії "Львівєлектротранс". Другу частину пакета з чотирьох двопалубних автобусів MAN A39 отримав "Київпастранс".
Подаровані автобуси їздили Берліном 12 років, після чого їх перегнали й подарували Києву. За словами операційного директора BVG Рольфа Ерфурта, усі чотири машини перед цим пройшли в ремзоні компанії відповідну ремонтно-сервісну процедуру.
На відміну від червонолицих лондонських двопалубних машин тут "правильний руль" з лівого боку. Фото: Київпастранс
Після довгого перебування на приколі автобус власною масою 12,3 т та повною вагою 26 т і потужністю 310 к.с. привели до ладу.
Тепер він буде ходити на згаданій лінії упродовж суботи та неділі. Великого навантаження, що притаманно піковим годинам будня, він у вихідні дні не отримає, але за сотню пасажирів повезе.
Читайте також Український біженець став заробляти в Британії 100 000 гривень на місяць
Тут 83 крісла, з яких 28 знизу, де дозволяється перевозити 45 стоячих пасажирів, а решта – на другій палубі. Там за технікою безпеки стоячим пасажирам їхати не можна.
Тридверний 14-метровий за довжиною автобус (13,73 м × 4,06 м × 2,55 м) автобус має для заїзду людей в кріслах колісних два відкидні пандуси та відведені для них місця у зоні накопичення.
Окрім цього, одне місце в салоні на першому поверсі відведено для розміщення дитячої коляски.
Більш приваблива для комфорту друга палуба, де буде відсутня тиснява через те, що стоячим пасажирам там їхати заборонено. Фото: Київпастранс
Салон автобуса обладнано:
Нагадаємо, наприкінці минулого місяця на вулиці Києва вийшов двоповерховий тривісний MAN, про що редакція Авто24 писала. Він обслуговує екскурсійні маршрути.
До цього двопалубна машина працювала у Берліні, обслуговуючи заявки туристичного агентства Berlin Tourismus & Kongress GmbH (VisitBerlin). Торік "двоповерхівку" передали Києву в рамках технічної допомоги від мерії німецької столиці.
Читайте також Німецькі автобуси Mercedes-Benz ходитимуть в Ужгороді
Автобус працює в рамках нової соціальної ініціативи як екскурсійний для ветеранів та їхніх родин, а також родин загиблих, рідних полонених і зниклих безвісти. MAN ходить по визначних місць столиці у вихідні.