Tesla показала, як можна заробляти на власних невдачах

15 січня 2020

Американський автовиробник іронізує над собою з прінтами на нових фірмових футболках.

Розбите, під час презентації, броньоване скло електричного пікапа Tesla Cybetruck – справді “епічний фейл”, який вмить став мемом. І виробник вирішив не залишатись осторонь жартів на цю тему.

Читайте також: Перший космічний турист шукає собі супутницю для подорожі до Місяця

Нагадаємо, під час прем’єри Tesla Cybetruck, керівник компанії заявив, що цей електрокар не боїться а ні куль, а ні зустрічі з метеоритом, та одразу ж узявся демонструвати міцність машини. Однак щось пішло не за планом і сталева куля, яку пожбурили у вікно автомобіля, розтрощила шибку. А потім ще раз. Звичайно, такий публічний провал спровокував появу числених дотепів з цього приводу.

Пізніше Ілон Маск оприлюднив відео з поясненням причин провалу шоу та повторив той самий трюк з кулею та вікнами машини, але вже так, як було задумано. Та це вже було “маханням руками після бою”.

Фото: футболка Tesla Cybetruck та пікап з розбитими вікнами / Tesla

Тепер же компанія випустила фірмову футболку з зображенням того самого проколу на грудях. На зворотному боці футболки також є зображення, у якому легко впізнаються обриси “Кібертрака”. Трикотажний виріб оцінений у $35 вже доступний для замовлення на офіційному сайті виробника.

Також цікаво: Село, люди і транспорт: дикі саморобки, що їздять там, де асфальт – це розкіш