У Херсон прийшла японська техніка з грифом SAS: хто її отримав

12 липня 2024

За "Програмою екстреного відновлення" громада міста отримала щогловий навантажувач Toyota Tonero 35, який обласному центру придбав уряд Японії.

Вилковий навантажувач Toyota Tonero 35 адресно відправлено в автопарк міського комунального підприємства "Херсонтеплоенерго", на об’єктах якого такій техніці робота є цілий рік. Особливого значення навантажувач набуває під час аварійно-відновлювальних робіт, на розвантажувальних та навантажувальних операціях.

Читайте також В Україні зробили навантажувач, який може рухатись боком: фото

Привабливість Toyota Tonero в тому, що це багатофункціональна машина, хоча основним робочим атрибутом тут є вила на вертикальній щоглі з механізмом зміни кута нахилу. Відгуки про цю машину доволі позитивні не тільки від українських користувачів, але й світових. І це не дивно.

За підсумками минулого року складська техніка Toyota, до сегмента якої належать і серія Tonero, мала найкращі показники продажу – 16 549 одиниць, а це майже 30-процентна доля (29,7%) у світовій ринковій ніші. Найближчий конкурент Kion Group (Німеччина) продав удвічі менше - 7 356 одиниць складської техніки, що у світовому в обсязі дає ринкову частку в 13,22%.

Можна ствердно казати, що Херсону з отриманням Toyota Tonero 35, яка має вантажність 3,5 тони та операційну висоту 7 метрів, пофортунило. Пощастить і оператору, який буде працювати на цій машині, оскільки навантажувач з вертикальною щоглою типу Duplex має гриф SAS.

SAS – це система активної стабілізації, що в режимі реального часу контролює всі процеси навантажувача і стабілізує його роботу в екстрених ситуаціях, якщо це може привести до нестійкості техніки або вантажу. Система має шість основних функцій, що забезпечують поліпшену продуктивність, оскільки висока стабільність, контроль щогли й вил призводять до більш ефективної роботи.

Читайте також Нові екскаватори-навантажувачі впорядковуватимуть комунальні дороги

Кожна функція відповідає за конкретну частину навантажувача, але всі разом вони роблять техніку Тойота найбезпечнішою і комфортнішою для роботи в будь-яких умовах. Скажімо, функція захисту від перекидання на поворотах спрацьовую у випадках, коли у повороті навантажувач починає втрачати стійкість. Задня вісь при цьому автоматично блокується, що дозволяє збільшити стійкість навантажувача і знизити ризик бічного перекидання.

Якщо SAS вважає, що швидкість руху занадто висока і може негативно вплинути на стабільність роботи, вона автоматично уповільнює навантажувач. Подібним чином діє контролер щогли та вил, коли система контролює висоту, навантаження і положення щогли.

Читайте також Електричний навантажувач Rockeat позбувся кабіни: де буде водій-оператор?

А ще є функція автоматичного обмеження кута щогли та регулювання швидкості її нахилу, управління вирівнюванням вил, активний синхронізатор рульового управління. Все це разом узяте зводить до мінімуму ймовірність появи аварійних ситуацій з загрозою для оператора, вантажу або навантажувача.

Техніку навантажувального сегмента Херсон отримував і раніше. Скажімо, у травні сюди для відновлення об'єктів критичної інфраструктури, які зазнали пошкоджень внаслідок воєнних дій, прийшов фронтальний навантажувач KIMA K1600.

Читайте також Лаповий навантажувач KO-206A став арт-об'єктом

Цю машину громаді передано в рамках Проєкту міжнародної технічної допомоги "Підтримка реформи децентралізації в Україні", що фінансується Європейським Союзом та Урядом Федеративної Республіки Німеччина через Федеральне Міністерство економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ). Загалом комунальний автопарк Херсонщини вже поповнився двадцятьма п'ятьма навантажувачами, які передано в громади області.