Буває, що власнику доводиться надовго залишити свій будинок, а разом з ним і улюблений автомобіль – наприклад, при від'їзді на роботу в іншу країну. Чи потрібно при цьому якимось чином спеціально консервувати машину?
Середньостатистичний сучасний автомобіль, при всій його насиченості складними системами, великодушно прощає власнику брак уваги з його боку. І в більшості випадків залишена на кілька місяців машина серйозних клопотів при наступній зустрічі власникові не принесе.
Колись підготовка машини до тривалої стоянки включала в себе і вивішування коліс для розвантаження підвіски. Пружини з тих пір міцнішими не стали (скоріше навпаки), проте кузов на козелки ніхто вже не виставляє.
Але ж великої проблеми і не потрібно – досить, щоб після довгої розлуки з власником машина просто не завелася. А з іншого боку, деякі наслідки простою виявляться лише через час, так що власник не знатиме причини неприємності. Іншими словами, недбало залишений на довгу стоянку автомобіль напевно постаріє швидше.
Також цікаво: Як паркуватись, якщо завтра мороз
Кузов перед встановленням на довгий відстій потрібно помити і висушити. Інакше компрес з мокрого бруду буде провокувати іржу.
Більше трьох-чотирьох місяців в режимі очікування на парковці не витримає жоден аккмулятор. Глибоке розрядження просто небезпечне для багатьох типів АКБ.
Також цікаво: Нові питання про АКБ: як збегегти акумулятор від старіння
У сирому, теплому і погано провітрюваному гаражі корозія активується настільки, що після довгої відсутності власник може не впізнати свою машину.
Швидше за все, тут ми відобразили не всі можливі загрози для машини, надовго залишеної без руху. Тому ми постараємося пояснити, чому, власне, залишена без руху машина може постаріти раніше, ніж працююча.
Перш за все, справа в тому, що безліч матеріалів автомобіля розраховуються інженерами саме для робочих режимів, а не для режиму зберігання.
Гумові деталі, які постійно будуть перебувати на сонці, варто захистити від старіння спеціальним препаратом.
Наприклад, багато металів і деякі гумові вироби повинні постійно омиватися маслом або робочими рідинами. Пластики та гума не призначені для постійного (а не повторного або повторно-короткочасного) перебування на прямому сонці. Багато які закриті обсяги (як кузова, так і агрегатів) повинні вентилюватися, а провітрювання даних порожнин організовано або під час руху, або при роботі механізмів. Простіше кажучи, для автомобіля більш природний стан – це все-таки рух, а не стоянка.
Машину потрібно любити. Тому якщо вже ви залишаєте її відпочивати, то нехай цей відпочинок не принесе їй ні найменшої шкоди. До того ж час, який вам доведеться витратити на, вибачте на слові, консервацію, незрівнянний з часом, який буде потрібний для усунення проблем, що можуть виникнути через ускладнення під час простою.
Також цікаво: Як зберегти кузов від коророзії