Китайці мають намір продавати свій акумуляторний транспорт в країни усіх кліматичних зон планети: Yutong Bus завершив у Фінляндії успішні випробування на екстремальний холод свого електричного автобуса T15E.
Перед цим він провів попереднє тестування свого електротранспорту U12 в Норвегії та E18Pro в Казахстані, які також визнано успішними. Про хід полярних випробувань виробник повідомляє на своєму сайті.
Щоправда, про торгове панування на ринках усіх кліматичних зон там не йдеться, це лише припущення з широкої географії випробування техніки в різних температурних режимах, починаючи від спеки й закінчуючи тріскучими морозами. Отож в зоні холоду на фінських дорогах автобус Yutong T15E продемонстрував надзвичайну продуктивність батареї та запас ходу.
Читайте також Як будуть розвиватись китайські виробники електромобілів у цьому році: прогноз
У Фінляндії T15E гарно почувався на зледенілій дорозі за температури, що падала до -20°C і нижче. Пасажирська машина туристичного класу та міжміських маршрутів успішно пройшла серію випробувань, спрямованих на дослідження повного потенціалу його безпеки, енергоефективності, запасу ходу, проходження поворотів і підйому. Тестування в багатьох випадках проходило в екстремальних умовах.
Фото: Yutong Bus
Починаючи з Оулу до Рованіємі, T15E успішно подолав 250-кілометрову ділянку звивистих, засніжених доріг, ретельно перевіряючи управління енергією та продуктивність EV у складних умовах. Під час 2,5-годинної їзди T15E продемонстрував виняткові можливості в ефективності батареї, стабільності, підйомі на пагорб і проходженні поворотів.
Читайте також Китайський електрофургон Farizon SV виходить на ринок Великобританії та ЄС
Представники ЗМІ Юхо Акселі Кякі та Том Александр Тер'єсен високо оцінили точне керування та розкішну ходову якість автомобіля, які ще більше підвищили завдяки найсучаснішим сидінням з підвіскою та елегантному внутрішньому освітленню.
У другому тесті, який охоплював 609,8-кілометровий маршрут від Оулу до Гельсінкі, T15E завершив подорож також за температури -20°C із падінням рівня заряду від повного до двох відсотків і споживанням енергії лише 0,94 кВт-год/км. Це що ще раз підтвердило його здатність працювати в суворих зимових умовах.
"Шляхом ретельних випробувань в арктичних льодових і снігових умовах Yutong T15E довів свою здатність підтримувати стабільну продуктивність на максимальній відстані в екстремально холодному середовищі. Запас понад 600 кілометрів задовольняє різноманітні потреби міжміських туристичних послуг преміум-класу", – прокоментував Віктор Ван, інженер із виробництва Yutong Bus.
Читайте також Китайські автовиробники замість електромобілів будуть поставляти в Європу гібриди
Перевірена продуктивність T15E підкріплена передовими технологіями. Його батарея нового покоління з високою щільністю енергії місткістю 630 кВт-год поєднується з передовою системою керування рідинним охолодженням і нагріванням, що оптимізує ефективність за низьких температур.
Фото: Yutong Bus
Синхронний двигун із постійним магнітом досягає максимального ККД до 97,5%, а такі функції, як власно розроблена Yutong ефективна рекуперація енергії гальмування та система змінного струму з низькотемпературною тепловою помпою, ще більше підвищують енергоощадження та експлуатаційну надійність.
Читайте також Китайські мотоцикли мали дістатись в Україну через Росію, але не доїхали
Автобус оснащений можливостями швидкої зарядки на рівні мегават, T15E підтримує повну зарядку всього за одну годину та сумісний з основними зарядними станціями по всій Європі, забезпечуючи максимальну зручність для операторів.
Фото: Yutong Bus
Не забули розробники про удосконалені системи безпеки, включаючи електронну систему гальмування (EBS), електронну програму стабілізації (ESP) і систему попередження про виїзд зі смуги руху (LDWS). Це ще більше підсилює надійність і ефективність пасажирських перевезень на далекі відстані.