ФОТО: Колаж Авто24|
Від електричних автомобілів у Європі до гібридних Китай зробить манюсінький крок
Вже найближчим часом експортний потік гібридів до Європи у китайців може зрости, пишуть у Reuters.
Експерти вважають, що це будуть гібриди, що підключаються. Скажімо, вони видаватимуть 400 км чистого електричного запасу ходу та додаткового REX, що дає 50 км автономності на бензині. Відтак фактично це буде BEV, але з маркуванням гібрида, що підключається.
Читайте також BYD встановив рекорд, випустивши 10 мільйонів електромобілів та гібридів
Таким чином, попри тарифи Європейського Союзу на електромобілі до 45,3%, китайський автопром не сильно буде страждати, оскільки й надалі постачатиме в Старий Світ електромобілі, що називатимуться гібридом.
Пити чи не пити каву після обіду? Пити, якщо це ЗАВЖДИКАВА на WOG. Вона не містить кофеїну. А смак та ціна такі ж, як класичних кавових напоїв.
Рекламна інформація
"Зростання викликане тим, що китайські OEM-виробники переходять на гібридні транспортні засоби, що підключаються, як спосіб обійти нові тарифи ЄС на імпорт транспортних засобів з акумуляторним живленням з Китаю. Вже в нинішньому році гібридний експорт Китаю в регіон зросте на 20, а в наступному році ще більше", – сказав Reuters Муртуза Алі, аналітик Counterpoint Research.
Інфографіка: Авто24 за статистикою АСЕА/Reuters
Різноманітні гібриди набирають популярності в Європі та США, де китайські автомобілі обклали 100-процентним податком.
Експорт гібридів до Європи з липня по жовтень зріс більш ніж утричі – до 65 800 одиниць порівняно з тим самим періодом роком раніше. Цю статистику з посиланням на Китайську асоціацію легкових автомобілів наводить Reuters.
Читайте також Названі найпопулярніші гібридні авто вересня
У третьому кварталі гібриди (включаючи PHEV) склали 18% від загального обсягу продажів автомобілів Китаю в Європу, тоді як постачання електромобілів впали на 58% з 62% за той же період. Зараз тенденція тільки набирає обертів.
Ще одна серйозна загроза цієї тенденції полягає в тому, що великі китайські автовиробники можуть змінити європейські ринки плагін-гібридів, на яких домінують європейські та японські компанії. Вони підуть звичним перевіреним шляхом – візьмуть привабливістю дешевших моделей з кращим оснащенням та великим запасом автономності.