Чи замислювались ви над тим, куди зникають барви веселки, коли їдеш по автомагістралі? Більше 50% машин у світі мають нудні кольори кузову – чорний, білий або сірий.
Також цікаво: Як виглядають нові номерні знаки для електрокарів в Україні
Звичайно, деяким людям подобаються просто “нудні” кольори, та дослідження каналу CNBC стверджує, що монохромній палітрі машин є більш обґрунтоване пояснення.
Посилаючись на дані концерну BASF, видання повідомляє, що у більшості автомобілів в 2019 році використовувались чотири кольори. Білий був явним переможцем – 39%, за ним слідували чорний (16%), сірий (13%) та сріблястий (10%).
Існує низка факторів, включаючи той факт, що білий, чорний, сірий та сріблястий кольори “поєднуються з усім” і доступні практично на кожному транспортному засобі. Кольори також не виходять з моди, на відміну від деяких особливих відтінків, які можуть зашкодити при подальшому перепродажу. Крім того, не лише сірий колір має десятки відтінків – чорний та білий також, а ще вони можуть бути глянцевими, металізованими, матовими, перламутровими тощо.
На певних ринках споживачі, як правило, купують свої транспортні засоби у офіційних дилерів, а ті неохоче замовляють заводу-виробнику рідкісні кольори кузову, оскільки машини в автосалоні мають подобатись якмога ширшій аудиторії, щоб їх було легше продати.
Психологія також відіграє певну роль, і у відео зазначається, що синій – популярний колір на електромобілях. Тут справа виключно в стійких асоціяціях, викликаних тим, що саме цей колір обрали автовиробники для виділення батарейних машин.
Фото: Volkswagen Harlekin, арт-кари BMW та Porsche