ФОТО: BMW Motorrad|
Кастом байк BMW R 18 Spirit of Passion
Дизайн “Духа пристрасті” виконаний у стилі ар-деко, популярному в архітектурі та промисловому дизайні початку минулого століття. А пристрасні фанати мотоциклів BMW можуть впізнати у ньому риси BMW R5 1936 року та прототип R7 1934 року.
Дізнайтесь також: Коли нова Jawa з’явиться в Україні та скільки буде коштувати?
Модифікації в основному стосуються кузова. Передній обтічник Kingston, прикрашений масивною решіткою, що імітує автомобільну деталь. Під ним прихована більша частина електроніки байка, а також кермо та спеціальний бризковик. Вихлоп також був модифікований таким чином, щоб відповідати новому кузову, як і сідло. Індикатори повороту нові, а фара світло інтегрована у обтічник.
Фото: BMW R 18 Spirit of Passion / BMW Motorrad
Підвіска колеса та паливний бак оригінальні, і Oehlerking натякає, що R 18 у нижный частины залишився недоторканим, включаючи 2-літровий двоциліндровий двигун, відомий як Big Boxer. Кастомайзер пояснює, що байк виявився настільки технічно досконалим, що йому не потрібно було нічого міняти.
“BMW R 18 настільки досконалий, що я залишив техніку такою, яка вона є. Рама на 100% оригінальна і настільки вишукана, що тут нічого не слід міняти”, – говорить він.