Як і у випадку з 310, зміни для двох мотоциклів серії 1250 не надто значні, але вони повинні бути ефективними, щоб не опускати планку та залучати більше клієнтів.
Дивіться також: Segway eMoped C80 – електричний мопед з педалями отримав заряд на 85 кілометрів пробігу
Найважливіший аспект мотоциклів – двигун, залишається тим самим, що використовувався дотепер. Мова про двоциліндровий “боксер” робочим об’ємом 1254 куб. Силова установка розрахована на 136 к.с. при 7750 об/хв і крутний момент у 143 Нм при 6250 об/хв.
Нові функції, передбачені Motorrad для цієї лінійки, включають тепер стандартну функцію режимів їзди Pro з додатковим режимом Eco, призначену для "особливо економічної їзди".
Вбудований ABS Pro також пропонується BMW в стандартній комплектації, є нова фара з функцією повороту і сидіння з підігрівом для водія та пасажира. Також стандартними є динамічний контроль тяги (DTC), розетки USB та 6,5-дюймовий повнокольоровий TFT-дисплей.
Наразі BMW не повідомляє про наявність або будь-які зміни ціни на R 1250 GS і R 1250 GS Adventure.
Фото: BMW R 1250 GS та R 1250 GS Adventure / BMW Motorrad