![Британська фірма намагається продавати велосипеди з кузовом за ціною машин](https://auto.24tv.ua/resources/photos/news/202108/324692007e328-6686-4216-8eeb-d67f8a787e52.jpg?w=400&h=225&fit=cover&output=webp&q=85)
Однією з найбільших переваг велокара Drycycle для Європи є можливість пересуватись там, куди автомобілям та мотоциклам з двигунами внутрішнього згорання в’їзд заборонений. Але все одно доведеться крутити педалі всередині комічного на вигляд транспорту.
Дивіться також: Електровелосипед Serial 1 MOSH/CHOPPER від Harley-Davidson дістанеться лише одній людині у світі
DryCycle – це чотириколісний, повністю закритий електрифікований велосипед. Він має корпус з полікарбонату та алюмінієву раму, і навіть пройшов краш-тести, підтвердивши, що він значно безпечніший, за традиційний велосипед.
Дещо з оснащення велокара запозичено від автомобілів. Так, прозорий навіс, що виконує роль даху і лобового скла, а також слугує дверима, оснащений склоочисником, передня та задня оптика, всередині є автомобільне сидіння від OMP з опційним підігрівом, система опалення, електронна панель приладів і гідравлічні гальма. У якості керма використовуються два “джойстика”.
Відповідно до законів Великої Британії та ЄС, що регулюють використання електронних велосипедів, двигун має обмежену потужність у 250 Вт і дозволяє розганятись до максимальних 25 км/год. Вбудований акумулятор забезпечує дальність пробігу на одному заряді у 80 кілометрів.