![Чому в Києві місця концентрації ДТП не фіксуються і аналіз причин аварійності не ведеться](https://auto.24tv.ua/resources/photos/news/202005/21505d56e6dad-2c00-439d-9dae-57377d84419c.jpg?w=400&h=225&fit=cover&output=webp&q=85)
«Виявляється, що на офіційному рівні місця концентрації ДТП у нас не фіксуються і аналізу причин аварійності не ведеться. В Центрі організації дорожнього руху виправдовуються, що Управління Патрульної Поліції у м. Києві не передає їм даних про характер та місця концентрації аварій у місті», – повідомив Олександр Пабат но своїй сторінці в соцмережі.
Читатйте також: Чому у ДТП з пішоходом зазвичай винен водій?
«В поліції скаржаться на не розроблені нормативи, попри те, що вони передбачені згідно рішення уряду. Причому така практика обліку аварійності була поширена ще на початку 2000-х років і за нею визначали пріоритетність в плануванні автомобільних розв'язок, встановленні огорожень тощо. Тож поки два відомства ділять між собою відповідальність, кияни гинуть під колесами авто – в тому числі і на вулиці Зодчих», – пише Олександр Пабат.
Читайте також: Названі головні причини ДТП 2019 року