Subaru Outback 2018 року
Цікаво, що американська версія Subaru Outback суттєво відрізняється від європейського варіанту. Тому якщо ви купили бите авто зі США, багато деталей з “європейця” не підходить.
На ходу авто приємне. До сотні машина розганяється за 10 секунд. Витрата пального – близько 12 літрів на сотню у місті та 8-10 літрів – на трасі. Підвіска дещо жорстка, хоча на бездоріжжі їхати комфортно. Тим більше, кліренс тут достатній – 210 мм.
Салон дуже великий і зручний, як і багажник. Єдиний недолік – світла шкіра від контакту з джинсами фарбується в синій колір. Матеріали оббивки якісні, хоча і не найкращі.
Також цікаво: в Україні представили нове покоління Subaru Outback
Під капотом – 2,5-літровий опозитний двигун. У нього ланцюг ГРМ, 4 розподільчих валів, система розподілу фаз газорозподілу, алюмінієвий блок та головка циліндрів. Цей двигун без ремонту може проїздити 200-250 тисяч км. До речі, щоб поміняти свічки, на Subaru не потрібно вивішувати двигун, на спеціалізованих СТО це роблять просто та швидко. А от щоб регулювати теплові зазори клапанів, треба знімати двигун. Цей процес треба частіше робити на двигунах, в яких встановлено ГБО – десь раз в 40 тисяч км. Вартість такої роботи – від тисячі доларів. А сам двигун коштує 1600 – 1900 доларів. Фахівці рекомендують міняти оливу в проміжку від 8 до 12 тисяч км.
З двигуном працює варіатор Linetronic, який побудований в одному корпусі з роздавальною коробкою. Втім, під час руху роботу варіатора практично не помічаєш. Хіба що під час різких прискорень. Однак для цього є підкермові перемикачі. Фахівці рекомендують міняти оливу в роздатках через 40 тисяч км, у варіаторі – через 50 тисяч км.