
ФОТО: metalurg.online|
Самоскиди Shantui SK90 ще до кінця не обкатані, водії й техніка звикають один до одного
Відразу чотири машини 60-тонної вантажності пущені у дію на підприємстві. В металургійному виробництві їм роботи вистачає – самоскиди перевозять гарячий шлак, кокс та інші сипучі та великогабаритні матеріали.
Як розповідається в газеті АрселорМіттал metalurg.online, підприємство є одним із перших в Україні, хто експлуатуватиме ці автомобілі у виробництві. Для цього довелося навіть переучувати водіїв, оскільки самоскиди зовсім іншої концепції. Водії пройшли курс з основ управління та обслуговування такої техніки, отримали відповідні сертифікати від дилера виробника.
Читайте також В якому кар'єрі вантажівки 6 років цілодобово їздять без людей?
Вантажність такого самоскида на 15 тонн більша від виведених з ладу чи пошкоджених війною 45-тонних старих машин. Придбані кар'єрні машини Shahtui повністю відповідають міжнародним стандартам з охорони праці та безпеки руху.
"Нове завжди краще старого, а якщо нова техніка ще й зручна для роботи, тоді взагалі приємніше працювати з нею. У цього самоскида велика кабіна, в ній багато простору, є панорамне вікно, через яке все добре видно. Кращому спостереженню навколо машини сприяють відеокамери, що встановлені з усіх боків. Завдяки їм для водія вже немає «сліпих» зон. А це безпека для усіх учасників робочого процесу", – ділиться враженням и водій Дмитро Войлов, який раніше працював на 45-тонному самоскиді БелАЗ.
Моніторинг показав в нинішньому році лише одне відвантаження самоскидів Shantui SK90. Його здійснила компанія "Альфатех". Фото: Альфатех
За словами Войлова, робоче місце, ергономіка тут продумані та лояльні до водія у комфорті та зменшенні його втомлюваності під час робочої зміни. Тут також продумали про робоче крісло. Воно антивібраційне та може анатомічно підлаштовуватися під вагу та статуру людини за кермом.
Читайте також На Волині зі старого ЗІЛ-130 зробили тюнінгову версію: відео
Машина потужна. Маючи повну масу 90 т, з яких 60 т відведено під вантажність, його двигун Weichai (WP12G430E310) екологічного стандарту Tier 3 на 316 кВт/429,63 к.с. повністю справляється з навантаженнями при транспортуванні породи чи продуктів відходів. В середньому на одну "конячку" припадає 209,3 кг, що для силового потенціалу кар’єрної техніки є гарним показником.
В стандартній комплектації стоїть кондиціонер і, що головне, в кабіні є зона відпочинку. Завдяки меншій висоті відносно попередніх 45-тонників, що підлягають списанню, Shahtuisk90-C6 зручніший в техобслуговуванні, менше потребує додаткових засобів безпеки при ремонті тощо.
У лютому-березні 2022 року металурги вивели частину самоскидів на дорожні барикади проти ворожої техніки, що не могла пройти вогкими замінованими українськими полями. Фото: АрселорМіттал
Звісно, китайські машини не для доріг загально користування, експлуатуються в межах технологічних шляхів підприємства, оскільки тут ширина 3550 мм. Висотою та довжиною "кар’єрист" також не скривджений – 4050 та 9050 мм відповідно.
Нині нові самоскиди ще перебувають на обкатці, проте вже демонструють надійність і зручність в роботі.