Два китайські гіганти вивели на вулиці роботаксі Arcfox Apollo Moon

Автомобільний концерн BAIC та технологічна корпорація Baidu розпочали комерційну експлуатацію самохідних таксі під брендом Arcfox.
Два китайські гіганти вивели на вулиці роботаксі Arcfox Apollo Moon
logo23 червня 2021, 13:45
logo0
logo0 хв

Автономні автомобілі Apollo Moon, побудовані на основі повністю електричного кросовера Arcfox Alpha-T. Оскільки Arcfox є частиною державної компанії BAIC (Beijing Automotive Industry Holding Co. Ltd), комерціалізація проєкту була швидкою.

Дізнайтесь також: Компанія Boston Dynamics, яка розробляє чотирилапих роботів, тепер належить Hyundai

“Вже в 2017 році Baidu і BAIC Group уклали стратегічне партнерство. Обидві сторони мають однакові цілі та наполягають на незалежних розробках і дослідженнях для сприяння розвитку автономного транспорту в Китаї. Запуск Apollo Moon є важливим проривом, що означає потужний зв'язок між провідною технологією автономного управління та найсучаснішою інтелектуальною платформою автомобіля, знаковий крок у галузі служб перевезення роботаксі в цілому світі”, – заявив Ченю Лі з Baidu.

Найближчим часом на дороги вийде флот з тисячі автономних роботаксі “Місяць Аполлона”, а протягом наступних трьох років їх кількість зростатиме. Baidu заявляє про автономність 4 рівня у своїх транспортних засобах. Apollo Moon – п’яте покоління роботизованих систем Baidu, яке у десять разів краще за попереднє, як стверджують розробники.

Електричний кросовер Arcfox Alpha-T оснащений парою електромоторів сукупною потужністю у 218 к.с. та акумулятором на 93,6 кВт-год, який забезпечує близько 650 км пробігу. Як повідомляється, електричний робототаксі має прогнозований робочий цикл у п'ять років.

Функції роботаксі включають динамічну ідентифікацію людини, виявлення статусу пасажира ззаду, голосовий асистент штучного інтелекту, нагадування про ремінь безпеки для пасажирів, клімат-контроль за допомогою мобільного додатка, незалежне управління замком для всіх чотирьох дверей та анімований електронний дисплей, що відображає статус транспортного засобу.

Автомобіль може похвалитися індивідуальним LiDAR, розробленим за технологією Hesai, і буде працювати на пілотній архітектурі ANP-Robotaxi. Набір датчиків насправді складається з двох LiDAR, 12 камер, п’яти радарів та 12 ультразвукових датчиків. Є 800 TOPS обчислювальної потужності, вбудовані жорсткі диски, а також підтримка дистанційного керування 5G та реалізація V2X.

Компанія Baidu запустила першу платну послугу роботизованого таксі в Пекіні, а далі розширюватиме мережу в Шанхаї, Гуанчжоу, Чунцині та інших містах Китаю.