ФОТО: Autobest|
15 протестованих електромобілів
Рейтингова група європейського конкурсу AUTOBEST оприлюднила результати тестування електромобілів Volkswagen, Cupra, Nissan, Dacia, Renault, Honda, Mazda, Fiat, Opel, Peugeot, Citroen, Kia та Hyundai на реальний запас ходу. Більшість з них змогли показати в середньому 75% і більше діапазону WLTP у реальних умовах. Але деякі навіть змогли проїхати ще близько 40 км, після того, як індикатор заряду показав його відсутність.
Підсумки конкурсу ECOBEST Challenge – Electrified by VinFast були оголошені 30 листопада на онлайн пресконференції.
Також цікаво китайський електрокросовер похвалився запасом ходу понад 1000 км на одному заряді
Усі протестовані електромобілі показали понад 75% реального запасу від заявленого виробниками за методикою вимірювань WLTP. Це стандарт, розроблений Європейським Союзом, який забезпечує оцінку енергоефективності бензинових, дизельних, електричних та гібридних автомобілів. 5 автомобілів із 15 покрили понад 90% заявленого запасу ходу.
Виявилося, що жоден із протестованих автомобілів не зупинився, коли індикатор заряду показував 0%. Учасники проїжджали ще від 14 км до 37,8 км, що стало приємним сюрпризом та зможе неймовірно полегшити життя всім власникам електрокарів.
Результати тестування приведені в таблиці:
Методика випробовувань
Незалежні випробування було організовано із застосуванням єдиної методики. Усі моделі долали однаковий тестовий маршрут з різним рельєфом, дорожнім трафіком і під керуванням водіїв з різними навичками та звичками в їзді, поки заряд не буде повністю вичерпаний.
Всі протестовані автомобілі були серійними, не мали навантаження крім водія за кермом, клімат та радіо ввімкнені, а тиск у шинах рекомендований виробником. Електромобілі їхали в нормальному режимі та з використанням режиму Brake в міських умовах, коли це було можливо.
Тестові авто долали змішаний 60-кілометровий маршрут кілька разів: на автомагістралі (50%), звичайній дорозі (20%) та міськими вулицями Терраси (30%). Водії змінювалися в автомобілях кожні 30 км, щоб унеможливити вплив стилю водіння на результат. Усі машини їхали колоною за провідною машиною, яка встановлювала середню швидкість. Після досягнення індикації 0% заряду батареї та/або запасу ходу 0 км на індикаторі автомобілі продовжували рухатися до повної зупинки.