ФОТО: Autoevolution|
GAC Aion LX Plus
Заміри пробігу на одному заряді для GAC Aion LX Plus проводились за методикою NEDC, яка має деякі розбіжності з найбільш суворою EPA, але завдяки акумуляторній батареї на 144,4 кВт*год, електричний кросовер GAC справді здатен перевершити досягнення Lucid Air.
Дізнайтесь також: Toyota Aygo X: мініатюрний кросовер представлений офіційно
Для порівняння: Tesla Model 3 раніше мала акумулятор на 75 кВт*год, а тягова батарея Lucid Air має місткість 112,5 кВт*год, що робить акумулятор GAC Aion LX Plus на 28% більшим, ніж в електричного седана.
Показники пробігу за вимірами NEDC та EPA важко порівняти, тому не можна з упевненістю сказати, що новий кросовер GAC справді далекобійніший за Lucid Air. Однак виміри EPA вважаються ближчими до фактичних показників, ніж цикли NEDC або WLTP.
Іншими словами, не виключено, що 1008-кілометровий запас ходу за методикою NEDC для GAC Aion LX Plus виявиться меншим, ніж 834 км, які Air пропонує в рамках тестів EPA. До слова, для водневого електромобіля Toyota Mirai другого покоління пробіг понад 1000 км – цілком реальна справа.
Забезпечення електромобіля більшим акумулятором для збільшення запасу ходу – нерозумна стратегія. Але це саме те, що зробив китайський виробник з Aion LX Plus. Версія Plus на 5 см довша за звичайний Aion LX (4,84 метри загальної довжини), що дозволило розмістити більший акумулятор. Але більший обсяг також означає і більшу вагу, тому замість блока масою 2180 кілограмів у стандартної моделі, версія Plus має батарею вагою 2720 кг. Додаткові 540 кг маси цілком можуть нівелювати прибавку в обсягу батарей.
Фото: GAC Aion LX Plus / Autoevolution