Дослідження провалилось в Німеччині, де на даний момент використовується понад сім мільйонів велосипедів з електроприводом.
Читайте також: Найшвидший веломобіль у світі коштує як Passat B6
Головний недолік: більша швидкість та вага часто призводять до серйозних аварій. Кількість велосипедистів, які загинули в аварії, зросла минулого року на 22,1 відсотка - порівняно з 14,2 відсотками для класичних велосипедистів.
Зараз Національний травматологічний центр в Ольденбурзі порівнює наслідки аварій груп велосипедистів у своєму дослідженні "ReGOM на велосипеді" (регіони Гронінгена, Ольденбурга та Мюнстера). Він включає медичні дані про аварії 223 велосипедистів, 59 з яких є е-байкерами.
"В аваріях з електровелосипедами верхні кінцівки отримують значно важчі травми, ніж у аваріях звичайних велосипедів", – пояснює Тім Лефарт, лікар-травматолог Євангелічної лікарні в Ольденбурзі та координатор дослідження. Вони перенесли переломи надпліччя, передпліччя, зап'ястя або кисті майже вдвічі частіше. Їм довелося зробити більше операцій і в реанімаційне відділення.
Зазначається, що люди похилого віку частіше сідають на електровелосипеди. У дослідженні електровелосипедисти у віці майже 63 років були в середньому на 15 років старшими за велосипедистів, які потрапили в аварію.
"Багато електронних байкерів не мають свого автомобіля", - говорить Зігфрід Брокман з відділу досліджень нещасних випадків страховиків. Акумулятори та двигун роблять електронний велосипед на десять кілограмів важчим за звичайний велосипед, а також забезпечують високе сидіння акумулятора для несприятливого фокусування. Це ускладнює керування, наприклад у випадку екстреного гальмування.
Читайте також: Відео: розлючені велосипедисти розтрощили BMW X5
Звіт по безпеці дорожнього руху по тестування компанії DEKRA вписується в цю картину, згідно з якою більш ніж на третину (37%) в ДТП зі смертельними наслідками з участю велосипедистів в 2019 році трапилось у місті без участі інших учасників дорожнього руху, тобто так звані одиничні аварії.
Експерти DEKRA назвали головною причиною ДТП завищення велосипедистами власного рівня майстерності та недостатні навички керування. Крім того, існує недостатня інфраструктура, така як погані велосипедні доріжки.
Майже третина ДТП зі смертельними наслідками сталася внаслідок зіткнення з автомобілями. 17,6 відсотка були спричинені вантажівками. Загалом ДТП з електровелосипедами складають 30 відсотків, а у немоторизованих велосипедистів лише 19 відсотків. "Кожен третій, хто помирає, є водієм електровелосипеда, - каже Брокман, - хоча співвідношення електро до звичайних велосипедів - 1:10".