У Європі Hyundai Kona Electric запропонують у базовій версії зі 156-сильним електромотором (+20 к.с.) та батареєю ємністю 48,4 кВт-год. Такий кросовер проїжджає без підзарядки 392 кілометри (+87 км). Більш потужній Kona Long Range дістався електродвигун на 218 «конячок» та батарея на 65,4 кВт-год. Запас ходу збільшився на 6 км – до 490.
Читайте також: Нове покоління Hyundai Sonata отримає повнопривідну версію
У Hyundai розповіли, що під час роботи над новим поколінням моделі прислухалися до побажань клієнтів, які скаржилися на брак місця на другому ряду і маленький багажник. Новий кросовер зробили більшим, серед іншого збільшивши відстань між осями, в результаті чого салон став просторішим, а багажник місткішим.
Поліпшили й інші аспекти. Наприклад, кузов став аеродинамічнішим – коефіцієнт аеродинамічного опору становить 0,27. А дверцята лючка, за яким розташований слот для заряджання, оснастили підігрівом – він не замерзає навіть у -30 градусів за Цельсієм. Також з’явився режим їзди «в одну педаль» і розетка для підключення зовнішніх пристроїв.
Поповнити запас енергії нового Hyundai Kona на швидких зарядних станціях можна за 41 хвилину (з 10 до 80 відсотків ємності акумулятора).