Сніг і пісок – два різних типи поверхні, що існують у різних температурних умовах. Однак при керуванні авто вони мають і багато спільного. Та для SEAT Tarracо обидві поверхні - не проблема.

На етапі випробування нової моделі автомобілі перевіряють у найбільш екстремальних кліматичних умовах, щоб випробувати їхні можливості за різних температур та на різних поверхнях. Це потрібно для того, щоб переконатися у їх здатності адаптуватися до будь-яких умов, працювати у снігах Лапландії та пісках Сахари, за температури від -50° до +50°. Деякими з таких нюансів поділився SEAT на прикладі флагманської моделі Tarraco.

Спільні риси для керування у піску і снігу

Зчеплення з поверхнею

На снігу та піску однаково погане зчеплення шин з поверхнею.

Рішення: ефективна система повного приводу, як, наприклад, у SEAT Tarraco.

Гальмування

Однаково слабке гальмування.

Рішення: на снігу та піску потрібно витиснути педаль гальма “в підлогу” і дозволити системам ABS та ESP останнього покоління точно інтерпретувати цю ситуацію та чимшвидше зупинити автомобіль. Так це працює на Tarraco.

Також цікаво: SEAT Tarraco влаштував власний Дакар у пустелі

Схили

Ковзання на спуску зі схилу – типова річ і для снігу, і для піску.

Рішення: система Hill Descent Control допоможе зі спусками. Незалежно від крутизни схилу, автомобіль зможе контролювати свою швидкість.

Завбачливість

На снігу та піску потрібно бути однаково далекоглядним, аби вчасно помітити ділянку з кригою чи оминути місце, де машина може засісти в піску.

Рішення: тримати 100 відсотків уваги на шляху попереду.

Більше інформації про SEAT Tarraco

Відмінності між керуванням у піску та снігу

Шини

Всередині шин повітря, котре має властивість збільшуватись та зменшуватись в об’ємі, залежно від температури.

Рішення: для руху снігом потрібні “м’які” еластичні шини, які можуть ефективно працювати при температурі нижче нуля, а в пустелі з жорсткіших літніх шин потрібно випустити трохи повітря, щоб покращити зчеплення, завдяки збільшенню площі контакту колеса з піском.

Вибір передач

Вибір передач на снігу та піску грає особливо важливу роль, а неправильний вибір може призвести до застрягання машини, ковзання та інших не надто приємних наслідків.

Рішення: на снігу вищі передачі дозволяють використовувати податливість двигуна і забезпечують достатню чутливість, а на піску потрібна підвищена потужність, яку пропонують нижчі передачі.

Системи допомоги водію

Сучасна електроніка відіграє ключову роль в обох випадках, але у кожній ситуації використовуються різні помічники. Які увімкнути, а які вимкнути?

Рішення: у кросовера Tarraco передбачені окремі режими для руху по снігу та по бездоріжжю. Одразу після вибору відповідного режиму всі системи активуються і готові забезпечити підтримку для найбільш ефективного руху такими мінливими поверхнями, оптимізуючи тягове зусилля, вихідну потужність двигуна, роботу диференціалів та інше.

Повороти

Особливо низьке зчеплення на кризі та ризик загрузнути на сипкому піску, під час проходження поворотів, вимагають різних методів протидії.

Рішення: на кризі, у випадку заносу або при проходженні поворотів з надто високою швидкістю, автомобіль потребує більше часу на реагування. При наближенні до повороту слід трохи пригальмувати, щоб рульове управління встигло обробити команди та змінити налаштування. На піску повороти слід проходити на нижчій швидкості, оскільки шини можуть загрузнути в піску і автомобіль може раптово перекинутися.

Більше інформації про SEAT Tarraco


Як це працює на SEAT Tarraco

Баланс між практичністю й динамікою забезпечують новітні технології концерну Volkswagen і використання архітектури MQB-A з довгою колісною базою. Передня підвіска SEAT Tarraco – незалежна, типу McPherson із гвинтовими пружинами й гідравлічними амортизаторами. Ззаду використовується багатоважільна підвіска, теж із гвинтовими пружинами й гідравлічними амортизаторами. Роботою амортизаторів керує електроніка адаптивної підвіски (DCC).

Адаптивна підвіска означає, що кожен амортизатор підключений до блока управління, котрий постійно контролює положення коліс і розраховує оптимальні налаштування. Завдяки цьому система за лічені мілісекунди реагує на нерівності, оптимізуючи ходові якості. Таким чином забезпечується баланс між спортивними відчуттями за кермом і підвищеною плавністю ходу в далеких поїздках дорогами з різним покриттям. Водій сам обирає потрібний режим, однак система може адаптуватися й автоматично, змінюючи налаштування жорсткості, залежно від типу поверхні дороги та стилю водіння. Іспанський кросовер оснащується 17-дюймовими легкосплавними дисками, а опційно доступні колеса до 20 дюймів.

Tarraco – флагман не лише за статусом та розмірами, його зовнішній вигляд є основоположним для усіх майбутніх моделей SEAT.

Нагадаємо, що на SEAT Tarraco діє вигідна цінова пропозиція.