Škoda вийшла з Росії та закріплюється на нових ринках

Škoda Auto однією з перших серед світових автовиробників припинила продажі на російському ринку, натомість для розширення географії поставок виходить на ринки інших країн.
Škoda вийшла з Росії та закріплюється на нових ринках

Голова Правління Škoda Auto Клаус Целлмер

logo17 березня 2023, 16:40
logo0
logo0 хв

На щорічній пресконференції Голова Правління Škoda Auto Клаус Целлмер розкрив деякі плани компанії. «Для нас у Škoda було зрозуміло, що ми зробимо все можливе для людей в Україні і для тих, хто шукає захист у Чеській Республіці», - сказав він. Протягом минулого року Škoda Auto вклала значні зусилля в логістичну підтримку, розгортання освітніх та інтеграційних програм для українців, разом зі значними пожертвами.

Клаус Целлмер відзначив, що надзвичайно пишається солідарністю, яку продемонструвала Škoda і дякує всім, хто допомагав і продовжує це робити. Разом з українськими постачальниками вдалося створити паралельне виробництво автомобільних джгутів у країнах Європи та Північної Африки, а завдяки українському постачальнику Škoda компанії «Єврокар» - відновити у червні виробництво на заводі у с. Соломоново.

Також цікаво скільки автомобілів виготовила Skoda у 2022 році

Після зупинки виробництва у Росії та припинення імпорту Škoda мала прийняти непросте для неї рішення про подальшу долю цього ринку, за який вона відповідає в рамках концерну Volkswagen Group. Щодо заводу у Калузі Клаус Целлмер підтвердив наміри компанії продати бізнес третій стороні і висловив сподівання, що угода незабаром буде підписана.

«Škoda Auto демонструвала свою стійкість протягом 2022 року. Незважаючи на різноманітні виклики, з якими стикається наша галузь, ми визначили наш стратегічний фокус», — сказав Клаус Целлмер. За його словами, майбутнє чеського автовиробника ґрунтується на кількох стовпах.

Електрична мобільність і стійкість

Одним із цих стовпів є акцент на електромобільності, який набуває усе більшої ваги. У травні минулого року компанія запустила виробництво акумуляторів для автомобілів на платформі MEB у Млада-Болеславі, а цього року розширить свої потужності до 1500 акумуляторних модулів на день.

До 2026 року Škoda випустить ще три електромобілі, які розширять портфель електромобілів на різні класи - від малих і компактних автомобілів до семимісної моделі.

Компанія продовжує приділяти велику увагу екологічності. І не тільки вдома в Чехії. Наприклад, нещодавно введена в експлуатацію сонячна установка на заводі в Пуні, Індія, покриватиме до 30% енергоспоживання заводу.

Перетинаючи земну кулю

Škoda також зосереджується на розширенні своєї присутності на міжнародних ринках у рамках наступного рівня – Стратегії Škoda 2030. В Індії їй вдалося більш ніж подвоїти поставки автомобілів минулого року (зростання на 127,7% у порівнянні з попереднім роком). Тепер чеський автовиробник прагне посилити свою присутність на ринках за межами Південно-Східної Азії. Цього року Škoda виходить на стратегічно важливий в'єтнамський ринок, який, як очікується, прокладе шлях до зростання на інших ринках АСЕАN. У цьому випадку чеський автовиробник використовуватиме свою близькість до Індії. Іншим регіоном, де Škoda бачить потенціал зростання, є Близький Схід.