Розробники Генплану відмовилися від будівництва багаторівневих розв'язок в центрі столиці, а киян та гостей міста збираються пересадити на громадський транспорт.

Розробники проекту Генерального плану Києва передбачили будівництво багаторівневих транспортних розв'язок в основному на околицях і лівому березі столиці. Це зроблено з метою знизити навантаження від внутрішнього транзитного транспорту на вуличну мережу в центрі і частково в серединній зоні міста. Про це повідомляє комунальна організація "Київгенплан".

Також цікаво: Чому ще купують ВАЗ-2107: характеристики, ціна, тюнінг

Будівництво багаторівневих транспортних розв'язок заплановано в наступних місцях:

  • на Харківській площі і на перетині вулиці Бориспільської з Харківської трасою;
  • на проспекті Романа Шухевича;
  • на вулицях Братиславській і Оноре де Бальзака;
  • на Дарницькій площі;
  • на вулиці Привокзальній;
  • біля станції метро "Чернігівська";
  • на проспекті Академіка Палладіна та Великій кільцевій;
  • на площі Валерія Марченка.

У той же час, як повідомив начальник "Київгенплану" Сергій Броневицький, існує кілька винятків. В межах Малої кільцевої дороги (проспект Валерія Лобановського, вулиця Олени Теліги тощо) передбачено будівництво багаторівневих розв'язок, але лише в продовженні Залізничного шосе.

"Виняток становить розв'язка на площі Героїв Великої Вітчизняної війни і передмостової правобережної розв'язки на Подільському мостовому переході", – повідомив Броневицький. Він також зазначив, що в київському Генплані розробники акцентували увагу на розвитку громадського транспорту, зокрема швидкісного. "Передбачено, що з часом саме громадський транспорт буде відігравати провідну роль в пасажирських перевезеннях", – поділився планами голова "Київгенплану".

Також цікаво: Найшвидші мотоцикли світу, доступні в Україні