
ФОТО: сайт enermax.life|
У китайської молоді користуються попитом електровелосипеди важкої розмірної групи
Обмін електричних велосипедів на літій-іонних батареях на новіші моделі з герметичними свинцево-кислотними батареями (SLA) робить двоколісний транспорт більш безпечним. Як пише msn.com, електричні велосипеди останнім часом стали неймовірно популярними у містах Китаю.
Парк електричного двоколісного педально-акумуляторного транспорту сягає приблизно 350 мільйонів одиниць. Люди різного віку, а також молодь використовують електровелосипеди для щоденних поїздок.
Читайте також Американські підлітки відмовляються від водійських прав на користь електровелосипедів
Попри те, що технічно вони вимагають використання педалей і максимальну швидкість 25 км/год, щоб кваліфікувати їх як електровелосипеди в Китаї, більшість користувачів знімають педалі та ефективно керують ними як скутерами.
Легкі електричні велосипеди стали неодмінним атрибутом логістики в містах і селах для людей усіх вікових категорій. Фото: сайт p0.itc.cn
Нині вирішено позбутися транспорту з пожежонебезпечними літій-іонними батареями. Зараз Міністерство торгівлі Китаю (MOC) оголошує про нову політику щодо подальшого сприяння обміну електронних велосипедів з літій-іонними акумуляторами. Нова політика передбачає субсидії, щоб допомогти окремим особам купувати відповідні нові моделі.
Читайте також Вбивці пітонів вибрали електровелосипед в якості ідеального транспорту
Здані електровелосипеди підуть на перероблення. За прогнозами згаданого відомства, цей крок має на меті поступово відмовитися від старих електровелосипедів, які становлять ризики для безпеки.
У Китаї дівчат на електричних велосипедах чомусь більше, ніж хлопців, а серед шанувальників цього транспорту там вже з'явилося багато європейців. Фото: з відкритих джерел
Натрієво-іонні батареї мають переваги безпеки свинцево-кислотних батарей, але пропонують кращу щільність енергії та тривалість життя, яка починає наближатися до літій-іонних батарей. Вартість нової технології натрій-іонних акумуляторів залишається відносно високою, але очікується, що значні інвестиції в розробку виробництва натрій-іонних акумуляторів допоможуть знизити вартість у найближчі кілька років.