ФОТО: cnbc.com|
Безпілотних вантажівок може буде більша за легкові
Губернатор Каліфорнії Гевін Ньюсом вважає, що без такого закону штат може обійтися. У повідомленні про накладення вето він сказав: «Враховуючи… існуючу нормативну базу, яка достатньо регулює цю конкретну технологію, цей законопроєкт наразі не потрібний».
Трохи іншої думки були місцеві профспілкові, що закликали Ньюсома підписати цей документ. В Міжнародному братстві водіїв, свого роду профспілці (International Brotherhood of Teamsters), стверджують, що автономні вантажівки призведуть не лише до втрати робочих місць, але й що деякі вантажівки з вагою понад 80 000 фунтів (36 287 кг) стануть небезпечними. Отож, новий закон мав би зупинити втрату водіями робочих місць.
Читайте також Водії все менше довіряють автопілотам, однак автовиробників це не зупиняє
Голова Федерації праці Каліфорнії Лорена Гонсалес Флетчер заявила, що через вето Каліфорнія втратить 250 000 робочих місць.
З іншого боку опоненти законопроєкту про збереження водія в кабіні стверджують, що присутність людей перешкоджатиме переходу до повністю автономних перевезень вантажів. Наводяться приклади, що в Каліфорнії безпілотні транспортні засоби спричинили менше аварій, ніж ті, якими керує людина.
За байдикування водіїв у кабіні фури вже ніхто платити не буде, тим паче, що безпілотні вантажівки менше потрапляють в аварії, ніж з людиною за кермом... Фото: trucknews.com
Вочевидь таке твердження переконало губернатора штату Гевіна Ньюсома не підписувати поданий документ: накладене на законопроєкт вето дозволяє експлуатацію в штаті повністю безпілотних вантажних автомобілів.
Процес автономних фур уже запущено і його не зупинити. Дослідження вчених Мічиганського університету засвідчило, що безпілотні вантажівки можуть замінити близько 500 000 робочих місць у США і частково зняти проблему дефіциту водіїв.