М – бренд нової мобільності від Volvo
Багато автовиробників сьогодні пропонують свої авто через власну мережу каршерінга або через партнерські сервіси. Volvo вирішила піти у цьому питанні далі.
Шведська марка має власний каршерінг Sunfleet та тепер у Volvo заговорили про “бренду мобільності нового покоління – M”, котрий “надасть людям кращу альтернативу володіння власною машиною”.
Також цікаво: Пікап Tesla отримає пару електромоторів, шалений крутний момент і пневмопідвіску
Інноваційний сервіс, обіцяє “фундаментальні зміни в мобільності”. Генеральний директор Volvo Car Mobility Боділ Ерікссон повідомила, що перший етап М вже запущено у Стокгольмі, а восени має відбутись широкий бета-тест.
Пані Ерікссон пояснила, чим відрізнятиметься М від каршерінгу та решти подібних послуг: “Наявні в даний час послуги в основному пропонують альтернативи таксі або громадському транспорту. Ми ж зосереджені на аналізі того, як люди використовують автомобілі, якими володіють, – і це нас відрізняє. Ми прагнемо надати реальну альтернативу, яка дозволить жити на наших умовах, домагатися досконалості і по максимуму використовувати дорогоцінний час”.
Шведи додали, що наступного року мережа Sunfleet, що зараз налічує 1700 машин, буде повністю інтегрована в М, а усі клієнти сервісу автоматично стануть абонентами M. Ринковий дебют М заплановано на весну 2019 року у Швеції і США.
Також цікаво: У Детройті почали курсувати безпілотні шаттли May Mobility