Адже цього року багато не тільки азійських, а навіть європейських виробників проігнорували автовиставку.
Цікаво! Українці придбали рекордну кількість дорогих авто: марки та ціни
Так, Тoyota, Nissan, Peugeot, Fiat-Chrysler та Volvo вирішили не брати участі в автошоу. BMW на дві третини зменшила витрати на виставку, показавши меншу експозицію.
Автосалон у Женеві, 2018 рік
На 30% зменшив інвестиції показ автомод у Франкфурті й Mercedes-Benz. За статистикою, виставка зменшилася приблизно на 20%. Справді, у 2019 році павільйони виставки були напівпорожніми, в той час як два роки тому там не можна було проштовхнутися.
Ймовірно, що через два роки (виставка у Франкфурті чергується із Парижем) автошоу у німецькій бізнес-столиці може переїхати на іншу, скромнішу локацію.
Як старі закони у США гальмують технологічний прогрес та чому в Європі падає попит на автомобілі – дивіться у відео.
Нагадаємо, що український автопром вдвічі збільшив обсяги виробництва.