Кабріолет вирушає на вулиці Модени для перших етапів тестування. Витончені лінії та характерну решітку радіатора можна побачити навіть під камуфляжем.
Тут видно спортивні вихлопні труби, тобто перед нами одна з версій автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Втім, ця модель також буде пропонуватися як повністю електричний автомобіль.
Подібно до GranTurismo, силові агрегати починатимуться від твін-турбо V6 MC20. 3,0-літровий двигун видає 483 к.с. і крутний момент 600 Нм, завдяки якому купе зможе розігнатись до 100 км/год лише за 3,9 секунди.
Також цікаво які рідкісні Maserati ще залишились в Україні
Оптимізована версія того ж двигуна пропонує матиме 543 к.с. та 650 Нм крутного моменту в GranTurismo, що дозволяє розганяти його до 100 км/год за 3,3 секунди.
Maserati також підтвердила, що GranCabrio отримає й електричну силову установку.
Очікується, що він буде таким, як у GranTurismo Folgore: 751 к.с. та 1350 Нм, повним приводом і великим потенціалом прискорення. Завдяки технології 800-вольтової батареї він також повинен швидко заряджатися.
В салоні між GranCabrio та GranTurismo буде мало змін: 12,2-дюймова цифрова панель приладів і 12,3-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, а також ще один 8,8-дюймовий сенсорний екран.
Maserati має провести випробування цього та інших прототипів моделей на дорозі та треку, перш ніж наступного року представити GranCabrio для продажу як автомобіль 2024 року випуску.
В асортименті Wolf Lubricants є моторні оливи, призначені для найбільш інноваційних автомобілів. Зокрема, існують лінійки олив для двигунів на газу, а також гібридних систем.