В прагненні конкурувати з Porsche Taycan та Audi E-tron GT, заряджений Mercedes-AMG 2025 має отримати силовий потенціал у 1000 кінських сил.
Готовність замінити 4-дверне купе GT 63 з двигуном V8 уже визріла: майбутня модель AMG буде не просто електричною версією поточного дизайну, але й абсолютно новим видом потужних автомобілів. Побудова планується на спеціально розробленій компанією платформі AMG.EA, створеній для високопродуктивних електромобілів.
Читайте також Mercedes-AMG оновив свій найменший кросовер
Передбачаються низькі, витончені профілі, що є синонімом поточних спортивних автомобілів AMG з двигуном внутрішнього згоряння. Основою спортивних характеристик автомобіля стане передова технологія електродвигуна, вперше розроблена британською інженерною фірмою Yasa, яку Mercedes придбав у 2021 році.
Передбачається дивовижне співвідношення потужності до ваги, високий крутний момент і питома потужність. Кожен двигун важить лише 24 кг й забезпечить потужність 480 кінських сил і 800 Нм крутного моменту.
У сумі двомоторна установка може забезпечити близько 1000 кінських сил і 1360 Нм крутного моменту, змушуючи навіть модель AMG EQS 53 4Matic в 751 кінську силу відчувати себе недостатньо прудкою.
Керівник відділу зовнішнього дизайну Mercedes-Benz Роберт Леснік пролив світло на естетику автомобіля. У чотиримісного AMG 2925 буде привабливо низький силует і ефективна аеродинаміка.
Автомобіль отримає новий тип тонкої енергоємної батареї з кремнієвим анодом від Sila з обіцяним збільшенням щільності енергії на 40% порівняно зі звичайними графітовими анодами.
Точні показники продуктивності та ціни електричного спортивного седана Mercedes-AMG 2025 залишаються в таємниці. Прототипи мають вийти на дороги в найближчі місяці, а серійний вихід на ринок заплановано на 2025 рік.