Mitsubishi Motors Corporation (MMC) анонсувала новий трирічний план розвитку на світовому автомобільному ринку під назвою "Small but Beautiful", спрямований на раціоналізацію витрат і підвищення рентабельності, націленої на стійке зростання.
Читайте також: Mitsubishi оприлюднила план запуску нових моделей
Зокрема, план передбачає вдосконалення х технологій, таких як PHEV, HEV і 4WD, а також - запуск оновлених моделей, з використанням технологій партнерів Альянсу.
Одна з частин плану - посилення позицій на азійських та південноамериканських ринках, де автомобілі компанії Mitsubishi Motors мають особливо високий попит, а також - припинення запуску нових моделей на європейському ринку.
У зв'язку з викладеним вище, офіційний дистриб'ютор Mitsubishi Motors в Україні інформує, що згідно з класифікацією виробника, ринок України не належить до європейського ринку, і відповідно - рішення виробника про припинення запуску нових моделей для ринку в Європі на український ринок не поширюється.
Кейсуке Нішіно, генеральний директор компанії Mitsubishi Motors в Україні: "Ми не бачимо будь-якого негативного впливу трирічного плану “Small but Beautiful" на майбутній модельний ряд автомобілів Mitsubishi в Україні. Більш того, очікуємо, що запуск оновлених моделей буде прискорений через те, що Mitsubishi Motors Corporation буде приділяти більше уваги ринкам, що розвиваються. Відповідно, будучи одним з ринків, що розвивається, Україна сприятиме зростанню MMC за рахунок продажів як теперішніх, так і майбутніх моделей бренду Mitsubishi".
Наразі запуск нових моделей Mitsubishi в Україні на стадії обговорення з виробником, і буде офіційно анонсований прес-службою компанії "ЕМ ЕМ СІ Україна" у майбутньому.
Також цікаво: тест-драйв Mitsubishi ASX