![На десять років назад: як росія намагається врятувати автопором - 31 березня 2022 - Auto24](https://auto.24tv.ua/resources/photos/news/202203/37530632d1d23-08b5-433c-9292-e66ab0e2ba49.jpg?w=400&h=225&fit=cover&output=webp&q=85)
Розкрито оснащення спрощеної Lada Granta. За неофіційними даними, у седана в базовій комплектації буде навіть менше опцій, ніж у “Гранти” зразка 2011 року.
Читайте також: Renault планує позбавитись від російських активів
Покупців позбавлять єдиної подушки безпеки, блоку "ЕРА-ГЛОНАСС", систем ABS і ESP, двигун адаптують під екостандарт Євро-2, система випуску обійдеться без датчиків кисню. Аналогічно АвтоВАЗ оптимізує “Ниви” і, можливо, інші моделі.
Наразі технічний регламент Митного союзу забороняє випускати автомобілі без ABS, а мінімальним екологічним класом є Євро-5. Проте місцева влада готова узгодити будь-які зміни, аби російські автомобільні заводи не простоювали. Результатом доопрацювання регламенту і стануть спрощені до максимуму продукти російського автопрому
Інсайдери стверджують, що відмова від ABS, ESP і тривожної кнопки зумовлена нестачею електронних компонентів, а нехтування екологією пояснюється економією часу – вилучити датчики кисню простіше, ніж наново доводити відповідність спрощеного автомобіля екостандарту Євро-4.
Позбавити «зайвої» електроніки Niva Legend і Niva Travel вдасться швидко, а ось спрощення Vesta вимагатиме часу. Однак тольяттінські автомобілі на платформі B0 (XRay і Largus, а особливо Sandero і Logan) буде дуже складно “імпортозамістити” цілком. Швидше за все, від їх випуску відмовляться зовсім.