На Дністрі "проявився" німецький міст, затоплений 40 років тому

Через зменшення рівня води у басейні річки Дністер на її лівій притоці Ушиці на поверхню випірнув затоплений міст, що 40 років тому пішов під воду.
На Дністрі "проявився" німецький міст, затоплений 40 років тому

ФОТО: Юрій Матюх|

Пересохле річище Ушиці біля села Липи та міст над поверхнею

logo6 червня, 14:00
logo0
logo0 хв

Першим про новину сповістив ресурс Дністер 1362. Як з'ясувалося, міст був робочим до 1980 року, ним користувалися як місцеві жителі, так і транзитні. Оскільки будівництво Дністровської ГАЕС йшло на завершення, то почалось поступове заповнення басейну Дністра водою.

Протягом шести років затопило долину річки Ушиця поблизу села Липи Кам’янець-Подільського району Хмельницької області та ряду сіл, в т.ч. Чугор, Ушиця, Кривчани, Раколупинці, Яр Косиковецький.

Читайте також Відновлений міст через Десну поновив сполучення Києва та Чернігова

Відтоді підводний міст могли побачити лише аквалангісти. Нині його видно неозброєним оком, а підсохлою бруківкою навіть можна прогулятися – стан задовільний, якщо не більше.

Пити чи не пити каву по обіді? Відповідь очевидна, якщо це ЗАВЖДИКАВА без кофеїну на WOG. Її можна замовити в 16 областях на 112 АЗК за такою ж ціною, як і на традиційну найкавовішу. Це потужні аргументи, щоб скуштувати.

Рекламна інформація

Місцеві старожили кажуть, що добротність цієї споруди забезпечили німецькі інженери, котрі звели міст на початку 1940 років.

Яку технологію вони там використовували, які матеріали брали в роботу, достеменно невідомо, оскільки під час нацистської окупації допитливість не дуже віталася. Однак вкладену подушку під кам’яною бруківкою за час затоплення не розмило й не рознесло по річищу.

Читайте також Аварійний міст на об'їзді Тернополя нарешті відремонтували

Про подальше використання мосту за його прямим призначення поки ніде не повідомляється. Однак малоймовірно, що йому повернуть статус транспортного об’єкта. Найбільше, що ним може їздити, окрім велосипедів та скутерів, хіба що кінні підводи з дровами та сіном.

Фото: Юрій Матюх