Нардепи хочуть переглянути мито на автомобілі

Голова комітету Верховної ради з питань промислової політики Віктор Галасюк заявив про намір переглянути ввізні мита на автомобільні комплектуючі та іншу готову продукцію задля захисту вітчизняних виробників.
Нардепи хочуть переглянути мито на автомобілі

Виктор Галасюк, председатель комитета Верховной Рады по вопросам промышленной политики и предпринимательства

logo11 квітня 2018, 12:40
logo0
logo0 хв

На круглому столі "Автовиробництво в Україні: від процвітання до повного знищення", який проходить в Українському союзі промисловців та підприємців, йде дискусія щодо можливого відродження автомобільної промисловості в Україні.

"Задля підтримки української промисловості наш комітет вбачає кілька пріоритетів, - говорить Віктор Галасюк, голова комітету Верховної Ради з питань промислової політики та підприємництва. - Перше з них – перегляд мит, щоб зробити їх вигідними для українських виробників. Причому не лише автомобільних, але й у інших галузях.

Читайте також: У травні паливо на АЗС може подорожчати на 5 гривень за літр

Нам потрібна не лише лібералізація мит, а система, за якою вигідно ввезти в Україну сировину, а вивезти готову продукцію. Зараз ситуація зворотна. Так, згідно правил Світової організації торгівлі (СОТ), умови мають бути рівними, однак рівними серед країн-конкурентів. Якщо у них є протекціоністські умови, нема контрабанди та дешеві кредити, то наші виробники зовсім у інших умовах. Наприклад, Польща при вступі в Євросоюз не лише зберегла вільні економічні зони на своїй території, але й збільшили їх кількість після вступу.

Тому в нашому комітеті на фінішній прямій - пакет законодавства з "індустріальних" парків, який зробить нашу економіку конкурентоспроможною з країнами-сусідами. Ми вже добились норми в бюджеті про розстрочку ПДВ на два роки при ввозі обладнання в Україну. На черзі – прийняття Закону про безкоштовне під’єднання до інженерних мереж, який дасть змогу прибрати корупцію в цій сфері та знімає бар’єри на вхід нових підприємств в Україну.

Також цікаво: Пасажири тролейбуса розбили скло автомобіля “автохама”

Окрім того, треба забезпечити доступ українських до ринків збуту. Для цього вже прийнято закон та має бути створено Експортно-кредитне агентства, створення якого уряд вже прострочив більш ніж на рік. Воно дозволить здешевити фінансування експорту з України.

Окрім того, треба прийняти законопроект, аналогічний американському "Купуй Українське – плати за українське". Ми пропонуємо 11-відсоткову цінову перевагу в державних закупівлях вітчизняних товарів. Всі ці інструменти повністю узгоджуються з СОТ та Евросоюзом. Ми переконані, що євроінтеграція – це створення робочих місць в Україні, а не навпаки".

Читайте також: На українські дороги місцевого значення витратять 11,5 мільярдів гривень