Дослідження ACSI Automobile Study 2020-2021 було складено на основі інтерв’ю з 4888 клієнтами, вибраними випадковим чином, в період з 6 липня 2020 року по 28 червня 2021 року. Власників автомобілів із США попросили оцінити їхній останній досвід з автомобілем. Результати вказуються за шкалою 0–100.
Дізнайтесь також: Огляд ринку вживаних електрокарів в Україні на кінець 2021 року
За результатами опитування Honda набрала найбільше балів – 82 зі 100. Це на 4 відсотки вище за торішній результат у 79 балів. Слідом за японським брендом йде одразу три марки із результатом 81 бал: BMW, Lexus та Subaru. Далі знову три автобренди з однаковими 80 балами: Audi (Volkswagen), Ram і Tesla.
Ще трьом автовиробникам вдалось перевершити середній показник задоволеності для галузі у 78 балів – Hyundai, Mazda та Toyota набрали по 79 балів зі 100.
Найнижчі бали отримали автомобілі Mitsubishi та Chrysler, які отримали 71 та 70 балів, відповідно.