BMW на днях представив всю інформацію про X7 LCI 2023 року, але вихід на світовий ринок розпочнеться в серпні.
Минуло чотири роки з моменту появи першого повнорозмірного розкішного позашляховика зі значком BMW. Головне в рестайлінгу 2023 року - розділені фари та 23-дюймові колеса.
Також цікаво тест-драйв BMW X7
Нова оптика – найбільш помітна частина рестайлінгу. Верхня частина менша, оскільки використовується лише для денних ходових вогнів (ДХО) та покажчиків поворотів, а в нижній — ближнє та дальнє світло.
Передній бампер також був перероблений, як і нова збільшена решітка радіатора з хромованими вставками. Задня частина – майже без змін.
Інтер’єр також отримає деякі покращення. Для початку в комплект входить система iDrive 8 із вигнутими дисплеями розміром 12,3 дюйма та 14,9 дюймів відповідно. Керування дотиком, голосом і жестами доступне як для водія, так і для пасажира, і тепер автомобіль може розрізняти їх.
Кнопки фізичного клімат-контролю зникли. Вам доведеться використовувати дисплей, щоб налаштувати температуру, але існує автоматична функція, яка провітрює салон на свій смак. Крім того, є п’ятизонний автоматичний клімат-контроль.
Інтер’єр отримує нову панель зовнішнього освітлення, яку ми бачили на седанах 7-ї серії та i7. Він використовує світлодіоди для підсвічування деяких графічних елементів і букв X7 або логотипу M для версії M60i. Він також сигналізує, чи автомобіль заблоковано чи розблоковано, і навіть показує вхідний телефонний дзвінок.
Внутрішнє освітлення має вибір з 15 кольорів, а не шести, які зараз доступні на позашляховиках BMW. Повітряні отвори також були перероблені. Тепер вони стрункіші та розташовані непомітно.
Для X7 LCI BMW вирішила запропонувати комфортні сидіння з підігрівом спереду, трисекційний панорамний дах, попередження про переднє зіткнення, помічник водіння, круїз-контроль, помічник при парковці та задньому ході, а також шкіру Merino (поки що тільки в Європі) як стандарт.
Оновлений X7 збереже 530-сильний V8 та рядний шестициліндровий дизельний двигун, який ми вже знаємо з попереднього покоління X7. Окрім них, компанія додасть в модельний ряд новий рядний шестициліндровий бензиновий двигун. Усі ці силові агрегати електрифіковані 48-вольтним м’яким гібридом, який забезпечує електричний двигун на 12 кінських сил та цілих 200 Нм крутного моменту.
Цікаво, що коли ви їдете по шосе накатом у режимі Eco Pro, V8 вимикається, а невеликий електродвигун починає працювати під час руху накатом, допомагаючи економити паливо.
Наразі не існує гібридного плагіна (PHEV), адже що батарея для цієї системи знаходиться в багажнику. У X7 це місце зарезервовано для додаткових пасажирів. Ось чому X5 матиме PHEV, а X7 — ні.
BMW X7 2023 року буде поставлятися з новою восьмиступінчастою спортивною коробкою передач Steptronic, яка матиме функції Launch Control і Sprint. BMW також встановив новий масляний насос трансмісії та нові торсіонні амортизатори, модифікації, які обіцяють підвищену ефективність та плавність ходу.
Повнопривідна система xDrive залишається задньопривідною, а xDrive40i зможе працювати виключно на електриці протягом короткого проміжку часу та на низьких швидкостях.
SAV можна замовити з пакетом M Sport Pro, щоб додати розширену оббивку Shadow Line, гальма M Sport з чорними супортами та ремені безпеки з контрастною прострочкою. Для шестициліндрових двигунів BMW також додає вихлопну систему M Sport. Існує також каталог запчастин M Performance для тих клієнтів, які хочуть додати трішки пікантності.