Першим носієм нового логотипу став Opel Mokka. "Навколишній кільце стало тонше, ніжніше, точніше, виразніше. Нове кільце дозволяє ще більше підкреслити фірмову "блискавку", акцентувати на ній максимум уваги. Всі деталі загострені, з дуже маленькими радіусами заокруглення. Напис "Opel" інтегрований в нижню частину кільця і нагадує тонке гравіювання на ювелірному виробі. Цей елемент ніби символізує німецьку точність", – ділиться своїми враженнями віце-президент по дизайну Opel Марк Адамс (Mark Adams).
Також цікаво: Автомобіль "Президента України" виставлено на продаж
Логотип у вигляді блискавки, яка вписана в кільце, прикрашає всі автомобілі Opel, починаючи з 1963 року. Залежно від моделі та року випуску, емблема могла трохи відрізнятися. Наприклад, в 1970 році були розроблені і почали застосовуватися перші чіткі принципи єдиного дизайну та оформлення для всіх областей діяльності компанії. Корпоративний дизайн вперше був змінений в 1987 році. Подальші зміни відбулися вже в новому тисячолітті - наприклад, тоді "блискавка" отримала тривимірну форму, а однотипні логотипи та емблеми бренда на різних продуктах ментально зближували їх один з одним.
Починаючи з 2016 року, всі моделі Opel прикрашені гострокутною хромованою блискавкою. Новий офіційний логотип бренда був розроблений влітку 2017 року - він був виконаний в плоскій формі. Оновлена "блискавка" ідеально поєднується з подібним двомірним логотипом, вона відмінно підходить для реклами і комунікації в новому "цифровому" світі. А тепер нове покоління Opel Mokka стане першим автомобілем бренда, який отримає не тільки оригінальне оформлення "Opel Vizor", але також і новий логотип.
Також цікаво: Tesla продає звабливі сатинові шортики із написом S3XY