
ФОТО: Колаж Авто24|
Після перемовин зрушення є, але до "світла в кінці тунелю" ще далеко...
Після чергового раунду переговорів з польськими колегами заступник міністра Мінрозвитку громад та територій України Сергій Деркач провів ділову зустріч з керівниками національних профільних асоціацій та провідних міжнародних автотранспортних компаній.
Це був звіт голови української делегації про основні напрацювання у службовій поїздці та обговорення стану справ у секторах перевезень вантажів на міжнародних маршрутах.
Чинне місце у розмові зайняли питання використання системи SENT/RMPD. Найближчим часом Україна має отримати від польських колег чіткі інструкції щодо роботи в системі, які можуть бути доведені до українських перевізників.
Читайте також Українські перевізники жаліються на репресії польських перевіряючих: що роблять у відповідь.
Українська сторона особливий акцент у перемовинах зробила на тому, що технічні помилки у словах чи появі протягом незначного часу GPS-сигналу, не мають тягнути за собою штрафи у 12 тисяч злотих. такі випадки мали місце й масово застосовані польськими органами контролю
Наразі Міністерство розробило законопроєкт про посилення відповідальності за каботажне перевезення в Україну іноземними перевізниками. Якщо цей документ буде прийнято, то до перевізника з іноземною реєстрацією транспортного засобу буде нарахований штраф у розмірі 119 тисяч гривень.
Читайте також Санкції проти української конкуренції не сильно допомогли польським перевізникам
Також учасники зустрічі порушили темку визнання підприємств автотранспортного сектору критично важливі для економіки. Наразі це питання у сфері відповідальності Укртрансбезпеки.
Проте Міністерство активно опрацьовує документи на підтвердження критичності, щоб до 28 лютого підтвердити цей статус тим, хто має на цій підставі.