McMurtry Spéirling випустять всього 100 штук
Минулого року цей автомобіль за рекордний час проїхав трасу у Гудвуді. Але товарний екземпляр зробили легшим, плюс запропонували за бажанням поставити ABS. Віддача силової установки Spéirling – 1013 кінських сил. До першої «сотні» він розганяється за 1,5 секунди. Максимальна швидкість – 306 кілометрів на годину.
Читайте також: В Україні з’явився вже третій суперкар Ferrari за мільйон доларів
Машині не дозволено виїжджати на звичайні дороги. Зате вона підходить під регламент серії GT1 Sports Club, тобто може ганятися на рівних з McLaren Senna GTR, Porsche 935, Lamborghini Essenza SCV12, Ferrari FXX-K Evo та Pagani Zonda Revolución.
За можливість зазнати бічних перевантажень у 3g і розгону до ста за півтори секунди доведеться викласти 820 тисяч фунтів стерлінгів (більше мільйона доларів) — і це без урахування податків.
В основі Spéirling - вуглепластиковий монокок, в який інтегровані літій-іонні осередки Molicel. Місткість 800-вольтової батареї становить 60 кіловат-годин, причому вона легша за ту, що стояла на електрокарі раніше.
Зменшено масу вентиляторів, що «викачують» повітря з-під днища, бічних спідниць, шасі, проводки і навіть педального вузла, що регулюється. Кожне з коліс стало ширшим на 60 міліметрів, а новий вузол E-axle дозволив підняти «максималку» до 306 кілометрів на годину. Пікова віддача силової установки Spéirling – 1013 кінських сил, при тому, що сама машина важить менше тонни.
Продуктивність та ефективність тут збалансовані для максимізації пробігу та мінімізації часу зарядки. Батареї вистачає на 10 кіл по Сільверстоуну в дуже пристойному темпі, після чого машині потрібна 20-хвилинна зарядка.
Тести дослідного зразка Spéirling продовжаться до кінця року. 2024-го компанія почне випробування передсерійного екземпляра, а в серію електрокар запустять лише 2025 року. Наклад — лише 100 екземплярів.