До такого висновку можна прийти після побіжного аналізу глобального ринку. Європа не стала винятком: в лютому продажі машин тут впали приблизно на 7%.
Читайте також: Як в умовах карантину працюють автосалони в Україні
Лідируючі за кількістю продажів країни зберегли за собою свої позиції, однак динаміка реалізацій авто, в порівнянні з показниками минулого року, звичайно, пішла на спад. Наприклад.
ТОП-3 європейських країн з продажу в лютому:
- Німеччина - 239 943 проданих авто (-10,8%);
- Франція - 167 782 проданих авто (-2,7%);
- Італія - 162 793 проданих авто (-8,8%).
Приблизно те ж відбувається і з місцевими автовиробниками. Топові компанії залишили за собою високі позиції в рейтингу популярності, хоча жодна компанія зі списку не змогла продемонструвати позитивну динаміку продажів, враховуючи показники річної давності.
ТОП-3 виробників лютого:
- Volkswagen Group - 240 115 проданих авто (-5,3%);
- PSA Group - 168 737 проданих авто (-8,9%);
- Renault Group - 100 261 проданих авто (-14,3%).
Всього за два місяці 2020 року загальна кількість зареєстрованих нових автомобілів в Європейському Союзі було на 7,4% нижче, ніж за той же період 2018 року. Кожен з чотирьох найпотужніших ринків ЄС в кінцевому рахунку зіткнувся з падінням попиту: Німеччина в цьому році втратила 9% клієнтів, Франція - 7,8%, Італія -7,3%, а Іспанія -6,8%.
Читайте також: Сервісні центри МВС перестали оформляти автомобілі.