Прокатна компанія стверджує, що на її машині за три дні проїхали 36 000 км

За це жінці, яка взяла напрокат машину, виставили рахунок у 8000 доларів.
Прокатна компанія стверджує, що на її машині за три дні проїхали 36 000 км - 28 серпня 2022 - Auto24

Джованна Боніфацій

logo28 серпня 2022, 17:33
logo0
logo0 хв
РЕКЛАМА

Жінка, яка взяла напрокат автомобіль у Торонто, сказала, що з неї стягнули 8000 доларів нібито за те, що вона проїхала за три дні 36 000 км.

Жінка з Ванкувера Джованна Боніфацій приїхала у Торонто та орендувала автомобіль у Avis на три дні. Вона їздила на GMC Yukon Denali між аеропортом, центром Торонто та містечком Кітченер.

Також цікаво прокатна компанія замовила 100 000 автомобілів Tesla

За її словами, за три дні вона проїхала приблизно 300 кілометрів, поки повернула машину в аеропорту.

Боніфацій сказала, що заплатила близько 1000 доларів передоплати. Але чекаючи в аеропорту свій літак, вона перевірила виписку з кредитної картки та помітила стягнення понад 8000 доларів від Avis.

Потім вона глянула на квитанцію від Avis і побачила, що компанія стягнула з неї плату за проїзд 36 482 кілометрів за ставкою 25 центів за кілометр.

Боніфацій сказала, що їй довелося б їхати 72 години поспіль зі швидкістю приблизно 500 км/год, щоб це таке стало можливим. Це також приблизно така ж відстань, як тричі проїхати з Торонто до Південної Африки.

Обурена жінка кілька разів телефонувала до прокатної компанії, однак її проблему не могли вирішити.

Лише через кілька днів, коли до справи долучилися ЗМІ, їй передзвонили з Avis і повідомили, що додаткові витрати будуть відшкодовані. Avis повідомила, що вибачилася перед Боніфацій за помилку та повернули кошти. Вони не сказали, що стало причиною помилки.

“Загалом це було погане обслуговування клієнтів”, — сказала вона, додавши, що це випробування створило для неї непотрібний стрес під час подорожі. – “Найбільше засмучувало те, що ми не змогли вчасно зв’язатися зі службою обслуговування клієнтів”.