Rivian надасть модифіковану версію свого шасі Commercial Van, укомплектовану фірмовою батареєю LFP місткістю 100 кВт-год і пакетом програмного забезпечення, включаючи "приладову панель" Rivian. Окрім цього, буде надано розроблені Rivian функції безпеки, такі як автоматичне екстрене гальмування та система камери 360 градусів.
Читайте також Rivian обіцяє Європі більш доступний електрокросовер R2: перші фото
Шасі Rivian ляже в основу повністю електричної версії фургона Morgan C250, анонсованого в березні 2023 року (C250 e), фактично RHD Rivian з кузовом Morgan Olson, розробленого спеціально для сервісу поштовими відділеннями. Щоправда, для поштової конфігурації з правим кермом доведеться зробити деякі зміни.
Це перша гучна угода про постачання для Rivian після того, як наприкінці минулого року компанія припинила свою угоду про ексклюзивне постачання з Amazon. Та угода, підписана в 2019 році, надала Amazon ексклюзивний доступ до комерційних фургонів Rivian протягом чотирьох років, з метою (зрештою) випустити в дорогу 100 000 електричних робочих фургонів.
Головний операційний директор Morgan Olson Джо Томпсон каже, що платформу Rivian можна буде використовувати з іншими органами в майбутньому. Застосування, які підійдуть для електричного кузова Morgan Olson, можуть використовувати служби доставлення продуктів, підрядні фургони та інші сервісні програми розвезення та обслуговування класу 2B з GVWR від 3860 до 4535 кілограмів.
Фото: Rivian/Morgan