ФОТО: Skoda|
Skoda Fabia четвертого покоління
Завдяки ефективним двигунам та оптимізованому аеродинамічному дизайну, Skoda Fabia четвертого покоління матиме запас ходу понад 900 км на одному баку пального.
Також цікаво: Погляньте на бідний інтер'єр базової версії Kia Sportage
Skoda Fabia вийде на ринок з п'ятьма двигунами останнього покоління EVO групи Volkswagen, що відповідають стандартам викидів Euro 6d. Більшість двигунів і коробок передач для Fabia буде вироблятися Skoda в Чехії. Чотири з п’яти двигунів дозволяють Fabia долати понад 900 кілометрів на одному баку пального. Пізніше до них має приєднатись версія G-TEC з газовою силовою установкою, яка повинна бути ще економічнішою.
Хоча не буде дизельних, м'яко-гібридних або повних гібридних варіантів, бензинові двигуни все одно будуть досить ефективними. Середня витрата пального – від 4,9 до 5,6 л/100 км, а викиди CO2 – від 113 до 142 г/км. Таких показників вдалось досягти, завдяки оптимізованому приводу колінчастого вала з поршнями та поршневими кільцями, що зменшують тертя, а також зміненій системі циркуляції води навколо головки блоку циліндрів та блоку двигуна для більшої ефективності охолодження.
Лінійку моторів відкриває атмосферний 3-циліндровий агрегат MPI з двома варіантами продуктивності: 65 або 80 к.с. Максимальна швидкість машин з цим мотором становить 172 км/год, а до першої сотні на спідометрі вони розганяються за 15,9 секунди.
Турбіна, додана до цього літрового мотора, дає йому позначення TSI та забезпечує віддачу у 95 або 110 к.с. Менш потужна версія поєднується з 5-швидкісною механічною коробкою передач, а старша пропонує вибір між 6-швидкісною “механікою” або 7-позиційним “роботом” DSG. Машини з мотором 1.0 TSI є найбільш екологічно чистими та економічними серед усіх версій Fabia – середня витрата пального становить 4,9 л/100 км, у порівнянні з 5,0 л/100 км версій з 1.0 MPI.
Найпотужнішим варіантом Fabia буде машина з чотирициліндровим 1.5 TSI з технологією активного управління циліндрами. Віддача цього агрегата, який працює виключно з 7-швидкісним DSG, становить 150 к.с. Прискорення 0–100 км/год така версія виконує за 8 секунд, а максимальна швидкість становить 225 км/год.
Цікавою особливістю нової Fabia є можливість вибору налаштування підвіски та шасі. Пакет Rough-Road включає захист кузова, модифіковану підвіску та спеціальні пружини, що забезпечують більшу міцність і збільшений дорожній просвіт на 15 мм. З такою підготовкою Fabia перетворюється на молодшу Skoda Octavia Scout.
З іншого боку, є також опція спортивної підвіски, яка опускається на 15 мм і має більш жорсткі пружини. Цей варіант матиме більше сенсу в поєднанні з найпотужнішим варіантом 1.5 TSI, хоча його можна обрати для будь-якої версії Fabia.
Фото: Skoda Fabia 2021 / Skoda