Компанія Opel представила оновлений двомірний логотип і фірмовий жовтий колір. Також для бренду був створений власний шрифт, який отримав назву Opel Next.
Читайте також: PSA домінує над FCA в альянсі Stellantis
- “Новий Opel”: сучасні елементи підкреслюють силу бренду до інновацій;
- Новий логотип: легендарний Opel Blitz у свіжому дизайні;
- Новий шрифт: “Opel Next” – сучасний, виразний та послідовний;
- Новий колір: неоновий Opel-жовтий виділяється та електрифікується.
Opel відмовився від тривимірної емблеми, звівши графіку до мінімуму, аби підкреслити чистоту нової, цифрової епохи. Акцент у новому логотипі зроблений на зображенні блискавки, яка, завдяки тонкому ободу, стала більш виразною. Раніше за такою ж схемою були оновлені фірмові знаки BMW, Volkswagen, Toyota і Nissan.
Новим фірмовим відтінком компанії став яскраво-жовтий. Цей колір є більш виразним і краще запам'ятовується. До того ж, його “неоновість” символізує епоху електрифікації.
Усі написи – назва марки, позначення моделі тощо – тепер будуть виконані в “легкому і одночасно енергійному” фірмовому шрифті, який отримав назву Opel Next.
Першим автомобілем з новим шильдиком стане кросовер Crossland, побудований на платформі Peugeot 2008. Новинка з’явиться у продажу в Європі у 2021 році.
Фото: нова айдентика Opel / Opel