Напередодні зими водії поділяються на декілька типів: ті, хто змінює літні шини на зимові й ті, хто вважає це не обов’язковим. Перші — взимку керують автомобілем без зайвих зусиль, а другі — нервово стискають кермо щоразу, як здійснюють черговий маневр. Або просто не виїздять на дороги. А ще є водії, які використовують всесезонні шини.
Читайте також: Як техогляд та сертифікація перетворилась на торгівлю "папірцями"
Більшість водіїв усвідомлюють важливість сезонної заміни шин. Тож, коли надворі холоднішає, вони не мають клопоту на дорозі. Натомість ті, хто ігнорує цю необхідність мають більше шансів втрапити в ДТП. Адже маневри не завжди вдаються так, як хотілось би. Особливо, коли сніг та ожеледь.
«На жаль, донині в нашій державі на законодавчому рівні не врегульовано питання сезонної заміни шин. Існують вимоги лише щодо їхньої якості. Україна входить до числа тих країн, в яких зимові шини не є обов’язковими. Карта під дописом наочно це демонструє. Але порівняйте українські зими та італійські, іспанські чи французькі. Наш клімат суттєво відрізняється й зими зазвичай мають значно нижчі температури», - пише Олексій Білошицький
«Нам варто переймати найкращий досвід у сфері безпеки дорожнього руху. Тож, введення на законодавчому рівні обов’язковості заміни літньої шини на зимову, може суттєво покращити ситуацію на дорогах України в холодний період та зменшити кількість ДТП», - вважає поліцейський.
Читайте також: законопроект про розмитнення "євроблях" повертає обов’язковий техогляд
Що правда практична реалізація плану Олексія Білошицького викликає багато питань. По-перше існують всесезонні шини – як бути з ними? По-друге, щоб штрафувати водіїв, кожен поліцейський має бути експертом і вміти відрізнити зимню, літню або всесезонну шину. Ну і нарешті чи не з’явиться у поліції нова причина для зупинки: перевірка сезонності шин?