Пальне Євро-3 і Євро-4 знову заборонено
Кабмін відновив дію вимог до якості пального не нижче від екологічного стандарту Євро-5. Про це повідомив у Telegram представник уряду у Верховній Раді Тарас Мельничук.
Читайте також: Польща підвищила податки на пальне на 13,2%
“Внесено зміни до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, зокрема в частині відновлення дії вимог до якості пального на рівні не нижче за Євро-5”, — заявив Мельничук.
Нагадаємо, у березні 2022 року Кабмін дозволив обіг палива екологічних стандартів Євро-3 і Євро-4. Передбачалось, що норма діятиме до припинення чи скасування воєнного стану в Україні.
Насправді таке пальне майже не продавалась у великих мережах АЗС, адже для сучасних автомобілів воно не підходить – може нашкодити паливній системі та електроніці. Натомість для військової техніки екологічний стандарт пального не має значення. Втім, у прифронтових районах знайти заправку відомого бренду не завжди можна, тому там часто зустрічалось пальне з низьким показником “екології”.
У пресслужбі мережі АЗК WOG зазначили, що такий крок Уряду важливий, оскільки якість пального – це ключовий показник, який впливає на роботу двигуна автотранспорту.
Крім підвищення стандарту екологічності, постановою Кабміну відновлені вимоги директив ЄС щодо заборони продажу етилованого бензину і встановлення вимог на пальне, яке використовується у дорожніх транспортних засобах і недорожній рухомій техніці (включно з суднами внутрішнього плавання), сільськогосподарських і лісогосподарських тракторах і рекреаційних суднах.
Нагадаємо, чому взимку варто заправлятись арктичним пальним.