В Миколаєві сконструювали бюджетну електровантажівку з наднизькими експлуатаційними витратами

Група інженерів з Миколаєва розробила і вже виготовила кілька зразків акумуляторної вантажівки під назвою "Кур’єр", яка відрізняється простою конструкції, низькою ціною та вартістю експлуатації.
В Україні розробили електровантажівку для міської дистрибуції і фермерськів - Auto24

ФОТО:  MeGoElectric UA|

Електровантажівка "Кур'єр" може перевезти 1000 кг

logo15 вересня, 18:00
logo0
logo0 хв

Акумуляторна машина розроблялася в компанії MeGoElectric UA для доставлення кореспонденцій та поштових відправлень, товарів служб сервісу, міської дистрибуції, а також для господарських робіт в підприємствах озеленення, аграрного сектору.

Втім, перелік її застосування може бути набагато ширшим, оскільки у розробників багато задумів щодо трансформації кузова. Про це йдеться на офіційній сторінці компанії "Електромобілі від Megoelectric UA" в Facebook.

Читайте також Триколісні електрокари завойовують світ: огляд ринку

Поки електрокар зроблено у бортовому виконання кузова з двомісною кабіною. Ця платформа розрахована на вантажність до 1000 кг при власній вазі 500 кг.

Маючи в довжину всього 4, а в ширину всього 1,4 метра, вона легко прошмигне навіть до невеличкого складу за товаром. Висота також сприятлива для заїзду в приміщення під завантаження чи розвантаження – всього 1,8 м.

На вигляд не вершина дизайнерської думки, але вантажність та пробіг варті уваги. Фото: MeGoElectric UA

Довга дорога втомлює. Та на АЗК AMIC ENERGY завжди можна збадьоритись смачною кавою, чаєм чи какао. А для постійних клієнтів передбачений спеціальний подарунок – кожна 7-ма чашка гарячого напою з програмою лояльності MyAmic – безплатна. Щоб скористатися пропозицією, завантажте додаток AmicPay у Google play та App Store

Рекламна інформація

Розробники стверджують, що ККД такого автомобіля з електромотором потужністю 3 кВт у п’ять разів кращий та енергоефективніший відносно бензинового чи дизельного транспортного засобу.

Заявлений 100-кілометровий пробіг на одній зарядці стандартного акумулятора – не межа, оскільки батарею можна поставити потужнішу, тож це збільшить кілометраж. Розробники порахували, що 100 км пробігу обійдеться власнику десь у 30 грн, що для сучасних дизельних авто – недосяжний результат. Окрім того, вітчизняна розробка має кілька переваг перед китайськими конкурентами, адже розробляється індивідуально.

Читайте також Yamaha приготувала для виставки в Токіо сім незвичайних електрокарів

Щодо ціни, то вартість стартує від 350 тис. грн, далі все залежить від комплектації. Наразі розробники шукають фінансування для розгортання серійного випуску цих машин. При цьому вони гарантують індивідуальне виконання під запит конкретних потреб та пробігів замовника.