Насправді паливні талони часто виявляються більш стабільною “валютою”, аніж гривня. Тому деякі компанії активно їх використовують. Користуються талонами і приватні особи.
Читайте також: Акциз на автогаз хочуть підняти майже втричі
Та на думку директора “Консалтингової групи “А-95” Сергія Куюна випадки шахрайства з паливними талонами є сигналом про необхідність їх заборони на нормативному рівні. “Талони повинні зникнути як клас, вони абсолютно не потрібні для реальних корпоративних клієнтів, яким досить платіжних карт”, – вважає глава “А-95”.
За його словами, “проблема” талонів дуже давня: через величезну цінову різницю засіб роботи з корпоративними клієнтами перетворився на інструмент боротьби за приватних автомобілістів. Крім того, С. Куюн вважає, що талони також є елементом корупції: оперативні зйомки про затримання корупціонерів іноді містять кадри із зображенням вилучених паливних талонів. “З одного боку, рішення дуже просте – відмовитися від цього відвертого рудимента. Та ніхто не хоче бути першим, побоюючись втратити продажі”, – розмірковує експерт. На його думку, тут уся надія на державу.
Нагадаємо, що Сергій Куюн виступає з ініціативою значного збільшення акцизу на автомобільний газ, аби зробити експлуатацію газових автомобілів непривабливою. Робиться це в інтересах українських нафтопереробних заводів.