Страховики ОСЦПВ вперше за п'ять років зможуть брати участь в роботі органу управління МТСБУ на паритетних умовах з державою.
Читайте також: За червоні покажчики поворотів можна отримати штраф
Страховики сходяться на думці, що ринку ОСЦПВ давно і гостро необхідний новий профільний закон, натомість нинішнього, прийнятого більше 15 років тому. Багато членів МТСБУ брали активну участь в підготовці варіантів тексту нового законопроекту. Однак Верховна Рада минулого скликання у вересні 2018 р виявилася не готова проголосувати за но вий закон, не зібравши мінімально необхідну кількість депутатів в залі.
Основні норми, які повинні бути зафіксовані в законопроекті, підтримуються всіма учасниками ринку ОСЦПВ:
- Поступове підвищення максимальних страхових сум до європейських стандартів, закріплених в Євродирективі.
- Підвищення рівня страхового захисту потерпілих у ДТП. В першу чергу, це стосується спрощення процедури виплат за банкрутів і за страхові компанії, які пішли з ринку, не виконавши зобов'язань перед постраждалими.
- Створення законодавчої бази для системної діджіталізаціі галузі.
Дискусійними залишаються пункти про можливу монетизації пільг, перспективи вільного ціноутворення, систему корпоративного управління МТСБУ. Немає поки єдиної думки з питання, чи повинно стати обов'язковим пряме врегулювання або механізм повинен бути добровільним.
Читайте також: Який причіп можна тягти з правами категорії В