Норвезькі власники електромобілів Tesla вимагають, щоб Ілон Маск вислухав їхні скарги. Для цього вони звернулись до власника “Тесли”, який нараз перебуває в Норвегії на конференції. Для підвищення уваги до своїх проблем вони виклали свої машини у слово HELP (допоможи) та готові оголосити голодування.
Також цікаво власник Tesla Model 3 вживив собі у руку чіп для відмикання машини
На вебсайті, який створили протестанти, вони стверджують, що Норвегія “на сьогоднішній день є країною номер 1 Tesla у світі”. Точніше, “в Норвегії найбільше Tesla на душу населення у світі”.
Звичайно, США та Китай купують більше автомобілів Tesla, ніж Норвегія. Однак частка ринку в Норвегії вища. Виходячи з цього, норвезькі власники Tesla стикаються з проблемами цих авто раніше, ніж в інших країнах.
Ось список скарг, які потрібно вирішити з автомобілями Tesla Ілону Маску:
- Автомобіль не заводиться в холодну погоду
- Дверні ручки не відкриваються в холодну погоду
- Інтенсивний скрип
- Машина не заводиться в теплу погоду
- “Бульбашки” в сидіннях
- Розхитане переднє сидіння
- Кришка багажника наповнюється дощовою водою
- Автопілот не працює належним чином
- Інтернет повільний і добре не працює
- Недостатньо добре працюють двірники
- Машина скрипить, коли проїжджаєш лежачі поліцейські та інші нерівності на дорозі
- Декоративні молдинги відпадають
- Освітлення не працює належним чином
- Двері перестають працювати так, як треба
- Двері відкриваються самі
- Комп'ютер не працює
- Жовті краї навколо екранів
- Вікна не закриваються повністю
- Системи перезавантажуються самостійно
- Проблеми з зарядкою
- Знижена потужність
- Проблеми з іржею на нових автомобілях (особливо Model 3)
- Погана якість фарби означає, що автомобіль потрібно перефарбовувати
- Виробник обіцяв безкоштовну зарядку протягом усього терміну експлуатації автомобіля, але нові зарядні станції не підходять до автомобіля
- Нижчий час автономної роботи, ніж стверджує Tesla
- Проблеми з кондиціонером
- Не всі проблеми вирішуються при обслуговуванні автомобіля
- Ви повинні довго чекати на телефоні, перш ніж кол-центр Тесла відповість.